25 Ağustos 2011 Perşembe

Nilos oda


Nil'imin odasının fotoğraflarını bayağıdır yüklemek istiyordum. Ama işte, ev-yerleşme (evet hala yerleşiyorummm) derken bugün karar verdim, post edicem dedim...

Nil'in odası için ilk 6 ay yeryatağı düşünmüştüm, malum bizim kız deli yatıyor. 3 yaşından sonra bir yatak almayı düşünüyorum, şu anda da ara ara bakıyoruz. Yanında komodinli falan bir yatak.Belki biraz daha büyüyünce alırız
önce yatağına alışsında:)
Burada Garaj Saleler oluyor. Millet satmak istedikleri 2.el eşyaları yığıyor evin önüne. Bu resimdeki mutfak da garage saleden, içinde bir sürü mutfak oyuncağı ile aldık 50 dolara geldi, masa ve kırmızı 2 sandalye-mutfak ve mutfak araç-gereçleri,sebze,meyve.... Normalde sadece mutfak en az 100 dolar. Gelirgelmez küvete attım, kaynar suyla yıkadım, Nil-TJ kuruladılar. Tabakları, meyve-sebze, kaşık, tencere ile Niloşun benden çok mutfak eşyası var.

Sepetlere, oyun organize kutusu diyorlar. O da 2.el ama birinci el gibi. Markası Tot Tutors.15 dolara geldi. Kirli olsaydı (mutfak-oyuncakları temizleme ile çok uğraştım) almayabilirdim ama çiziksiz ve tertemiz geldi. Islak bezle silip odasına yerleştirdik Niloşun.

Yatağı double, geçen hafta aldık. Calliou tutkumuz sayesinde yatağını seviyor.
Calliou yastığında dün TJ'in uyumasına izin vermedi. Calliou takım Türkiyeden geldi. Burada Calliou hiç görmedim, aradım hatta ama yok. Türkiye'den Calliou ürünleri istedik, bakalım Ekim başında umarım ulaşacak elimize :)

Kırmızı sandalyelere oturması kalkması zor olunca İkea sandalye aldık.
Şimdi kendi kendine oturup kalkıyor.

Aslında niyetimiz neredeyse herşeyi İkeadan almaktı ama bize 5saat uzaklıkta İkea, arabaya da herşeyin sığması imkansız. İkea sandalye hiç kullanılmamış, biri fazla fazla almış ve satıyor.

Burada yerel siteler var. Oradan birçok şeyi temiz, kullanılmamış ya da az kullanılmış bulmak mümkün...

İnsanlar evde kullanmadıkları eşyaları satıyorlar. Biriktirme huyu yok kimsenin.İhtiyacı olan da alıyor.

Ha ben kendi adıma, temiz ve içime siniyorsa alırım ama Nil'in oyuncaklarını temizlemek beni çok yordu. Önce küvette sonra bulaşık makinesinde yıkandı.Oyuncak mutfak zaten çok kirli değildi ama sonuçta garajdan çıkan ürünler. Oyuncak organize sepeti gibi değecek birşey ise, ya da çok az kullanılacak bir ürünse,temiz ise alınır. Ama onun dışında tercih edermiyim, sanmıyorum.

Ne diyordum, Niloşun odasında sadece kloseti yani gömme dolabı tertipleyemedim. İçi valiz dolu. Kışlıklar, yazlıklar valizlerde. Giydiklerimizi de storage dolabına yani adı kiler olan ama raf raf olan dolaba koydum...

Geçen hafta Dolar Store dan 1 dolara mıknatıslı harfler bulmuştum. Pürheves akldım, 3 dk sürdü, hepsi buzdolabının altına gitti.

Bu kez marketten mıknatıslı beyaz tahtalardan aldım,kare, çok büyük de değil. Arkasına çift taraflı bant yapıştırdım komple. Onu da Nil'in odasında duvara yapıştırdım. Bayıldı.
Gidip mıktanısları yapıştırıyor, 5 dakikada olsa oyalanıyor.
Denenebilir :)


Yarın cuma :)
Biz hava güzel olursa, 1 saat uzaklıktaki bir kasabaya gitmeyi planlıyoruz, cumartesi ya da pazar, günü orada geçirmeyi düşünüyoruz.

İyi haftasonları dostlar!...

8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Y.dısında yasasaydım oyuncak vb. seyleri kesinlikle yeni almazdım herhalde ben . İngilterede kaldıgım zamanlardan çok alıskınım . Charity shoplar var , zaten temiz olmayan ya da kötü kullanılmıs hiçbirsey satmıyorlar ki. Güle güle kullansın , ikiside çok güzeller ..

Gulcin dedi ki...

benim bile oynayasim geldi :)
gule gule oynasin Nil :)

Ozlem dedi ki...

Tesekkur ederiz :)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

bende seviyorum ikinci el urunleri,kalbime sinicek kadar temizse,olabilecegi kadar tabii ki.hepsi harika gorunuyor,eline saglik..gule gule kullansin Niloshumuz:) sende dinlen birazcik simdi..xxx

Asortik Krep dedi ki...

Çok merak ediyordum odasını, iyi oldu hatta evin diğer yerlerini de bizim için görüntüle lütfen :)

Oradaki hayatını görmek istiyorum..

Türkiyeden ablan Asortik Krep :))

Ozlem dedi ki...

Sibelcim :) yoruldum ama daha ev adam oldu diyemem:(

Asortik, Canim!
Koyarim haftaya fotolari

optum siziiii....

Eylem Atılgan dedi ki...

Bloğunu yeni keşfettim, keyifli. Ne güzel eskilerini bu şekilde 2. el satıp değerlendirmeleri. Nil'in odasından Duru için güzel fikirler aldım. Kanada'daki yeni hayatınızda bol şanslar. Bundan sonra takipte olucaz ;)

Ozlem dedi ki...

Merhaba,
samimi yorumuz icin tesekkurler:) hemen sizi ziyarete geliyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...