19 Ağustos 2011 Cuma

Aşağıda yorum yazan Adsızlar a birşey demiyorum. Okumak istemeyen açmasın, bakmasın, okumasın. Bu kadar basit. Ki ben kendim son yazılarımdan keyif alıyorum. Burası benim paylaşım yerim, kendi yaşadıklarımı, hayatımı ,kızımı, kocişimi, dostlarımı yazıyorum.

Evet özlüyorum dostlarımı, ailemi, arkadaşlarımı... İçimde tutmuyorum, bu sayfada yer alıyor hislerim.

Kızım bebekken yazdıklarıma göz atınca, okuyunca o anlara geri dönüyorum. Bu kadar basit...

İleride bu yaşadıklarımı da tekrar okumak ve neler hissettiğimi özümsemek istiycem...

Koruyucu Meleklerim-Canlarım Asortik Krep'im ve Yeliz'im,
TEŞEKKÜRLER....
evet kimse okumasa da okuyup keyif alan 2 arkadaşım var. Daha ne olsun:)

**
Son 2 gündür hastayım ben ya...
Sanırım temizlik yapmak bana iyi gelmedi. Nezle, burun akıntısı, ateş...Yok yok...Dün iyi ki eczaneden toparlanmamı sağlayacak birşeyler aldım...Almama rağmen böyleyim ya...
Niloş da öksürüyor ama o enerjik, MAŞALLAH :)...

Neyse akşama Yunan restoranı maceramız var... Dolmaki, böreki, caciki ler beni kendime getirir...

Yine gelecek ben...

5 yorum:

Seyhan dedi ki...

sen yaz boşver beğenmeyen gelmesin çok Geçmişolsun

Ozlem dedi ki...

tesekkurler canim :)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

temizligi seviyorum,cif ve camasir suyu benim kankim:) begenmeyen okumasin canim benim,senin blogun,senin yansiman.degisik donemler,degisik duygular olusturuyor ve o sekilde aktariliyor bir sekilde.yazmaya devam her zaman.optum.kanadanin keyfini sur canim benim...(bu arada birisi benim ton balikli tarifime cok negatif bir yorum yazmisti seneler once,aglamistim ben:( )

Ozlem dedi ki...

:) zaman zaman takıldığımız şeyler oluyor Sibelciğim
en doğalı da burada yazmam daha doğalını düşünemiyorum! Senin yaptığın güzel mamalara laf edecek insanı düşünemiyorum!
Sarıldım KOCAMAN cnm...

Gulcin dedi ki...

bu da yeni moda oldu sanirim adsiz yorumlar. Bense kanada yazilarini daha da cok begeniyorum ozlem ne guzel yeni yerler yeni seyler yaz sen yaz :) Yunan restoranlari guzel oluyor ege kiyilarina gitmis gibi simdiden afiyet olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...