24 Ağustos 2011 Çarşamba

Ah Tracy TeyzeM Ah...

Daha hamileyken anlamıştım rutinin önemini. Okumuştum Tracy Hogg'u ve aklıma da yatmıştı bir çok şey. En önemlisi rutindi...

Nil'in hiç yanında yatmamıştım, kendi kendine uyurdu.Öğle uykuları mı? Koşar adım eve gelirdik ki, bizim kızın öğle uyku saati kaçmasın. Kaçarsa yakalayamayız mazallah...

Akşam uykuları mı? Atardım yatağa 7.30 da, ondan önce yıkama, süt vs..Uyurdu kızım saat 7.30, hadi en geç 7.45...

Hiçbir zaman sabahlara kadar oturan,uykusu gelmeyen insanlardan olmadım.10, hadi bilemedin 10.30 da Özlem uyur...

Ne zaman TJ Kanadaya geldi,biz anne evine.Bizde rutin mutin kalmadı.
Türkiye de bir çok anneye göre Nil erken uyurdu (saat 8-en geç 9). Burada yaz-kış çocuklar 7.30 da yatmış oluyor.

Hadi saat 8.30 da uyuma kısmını hallediyordum'anne evinde' ama Nil benle uyumaya alıştı iyi mi? Yatak bana kalmadı, deli yatan Niloş , geceler, tekme yiyerek uyanmak...

Geçen hafta Niloşun yatağı geldi, yer yatağı sadece şilte, double aldım ki, gerekirse ben de, babası da ilişebilelim. Deli uyuyan Nil rahat yatsın...

Ha ne diyordum, yemek zaten yemiyoruz. Bir de buna uykusuzluk. hadi öğlen uyumuyorsun ama bari akşam saat 8 de uyusan ya, acısan ya bana...

Dün blueberry yedi sözde 2-3 tane. Oyun oynadı sonra blueberrylerle ben yemek yapıyorum, ellerim kirli. Masa, sandalye, yer blueberry hem de ezilmiş, vıcık vıcık...

Temizle Özlem, temizle..

Akşam ayıptır söylemesi ıspanak vardı. yer-gök-masa-üst-baş ıspanak...

Bir de yese azıcık içim yanmayacak...

yemek yeme, uyuma, üstüne laf dinleme, yaramazlık yap...

Araba koltuğuna binmiyor, binerse de inmiyor..İtiraz, hep itiraz.
10 dakikalık mesafe 45 dakika oluyor. Özlem-TJ ikilisi(yazık bize ama ya) tükeniyor...

Oyuncakları toplamıyor (dün gizli saklı topladım da blogda yayınlamak için fotoğraf çektim) bi de salona getiriyor.Zaten bizim dağnıklığımız bize yeter.

Oyun oynayarak toplayalım,binbir çeşit numara HAYIRRR... ha TJ ile topluyorlar, geçen gün düşünceli kocam bana süpriz yapmak istemiş, oyuncakları toplamışlar, 30 dakika geç uyandım ve kaçırdım toplanmış salonu.TJ diyor ki 5 dakika sürdü , topladık ve hop boşalttık...

Oysa günüm aydınlık başlayabilirdi bak...

Neyse ne diyordum,
ah Tracy teyzem ahh..Gitti mi emekler boşa....

3 yorum:

Seyhan dedi ki...

Ah Özlemcim ah... napıcaz bu kızları biz.. Bizde bugün akşam 19:30 da başlayan 2 köfte yeme maceramız inanırmısın 21:15 te bitti .Ama 2 köfte bitmedi 1,5 taneyi yedi ama yüzkere çüğne defne , yut defne hadi defne ... bıraksak hiç yemek yemiyecek.. Allahtan uyku sorunu yok bide o olsa napardım acaba .


bende teselli vereceğime kendi derdimi anlattım..eski rutininize dönmeniz dileği ile .. Kolay gelsin..

Ozlem dedi ki...

Ah canım ah, anlarım arkadaşım ben seni, neyse ki itiraz etmemiş. Elinin tersiyle vuruyor, hertaraf yemek....

deliresim geliyor arada ama ya...

Adsız dedi ki...

Kendi yatagimizda uyuyamiyoruz ki. Neden beni yataktan attigini gonderdigini yazmadin Nil Hanim'in. Daha once gonderdiginde hava yataginda yatiyordum, neyseki simdi Nil'in kocaman yatagi var da orada uyuyabiliyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...