20 Ağustos 2011 Cumartesi

Kanada üzerine saçmalamalar 2

Her evde beyaz eşya alınmış koyulmuş, yüze 90 eski tip çamaşır makinaları,buzdolabı: Can sıkıntısı!!!
Fırın, ocak elektirikli

Anladığım kadarıyla yeni bir ev alırsanız da beyaz eşya içinde oluyor...

Anneler genelde çok rahat ama çocuklarda genelde çok sakin.

pazartesi-Salı günleri beraber vakit geçirdiğimiz arkadaşın (arkadaşım mı henüz bilemedim aslında)8 aylık oğlu kum yedi. Annesi gayet rahat 'kaka yapınca çıkar, hep yiyor' dedi...
Bu arada herkesin 2 çocuğu var. Sanırım yıllar geçtikçe sayı da artıyor!
Nil dışında oyun grubunda tek çocuk olan başka çocuk yok! (sabırlı olmalarına ve gelecek kaygısının olmamasına veriyorum ben bu durumu)

Genelde bahçeli evlerde yaşıyorlar.

Bizdeki gibi her adım başı oyun parkı yok ama genelde her evin bahçesinde kendi parkları var!

Mısır süper demiştim 2 çeşit-şu ana kadar gördüğüm-
beyaz ve sarı. Sarı olan mısır gibi
beyaz olan süt mısırı gibi ama şekerli*sevmedimm*

Bizim apt da kapılar demir değil, kapıyı çekip çıkamıyorsun, illa kitleyeceksin!

Geçen cumartesi mangal aldık, küçüklerden. Biz kutudan çıkarıp pişirrdiriz etleri diye düşünürken gördük ki, mangalı da kurmak lazım. Vidaları,kullanım klavuzu ile TJ resmen mangalı kurdu.(yanımızda da tornavida yoktu ama yanımızdaki arkadaşlarda vardı Allahtan)

Niloşa oyuncak puset aldık, onu da kurduk(hazır çıkmadı)

Ne alırsanız alın, büyükse ebatı, taşıma ücreti ödüyorsunuz. Yaklaşık 100 dolar. Ha arabama sığar, ya da kamyonu olan arkadaşım var diyorsanız ödemezsiniz. Bizim yok:(

Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...