2 Ağustos 2011 Salı

Merhabaaaa...

Hayirli ramazanlarrr....

Biz napıyoruz? Pazartesi BC day di, tatildi. Hafta sonu yine renkli geçti.

Burada insanlar rahat, keyfine düşkün...

Cuma aksamı downtownda tadı damağımda bir minikonser izleyerek geçti. Athena tarzı şarkılarla coştuk ailecek...
öncesinde deli mango diye bir yerde yemek, hayatımda yediğim en harika çin börekleri...

sonra yürüyüş... Niloşa ayrı bana ayrı dondurma, artık akıllandım:)

cumartesi ailemizin klasiği alışveriş... Eksikler var hala...

Sonraaaa aksam üzeri yine market sefası...

pazar nefis bol kalorili bir kahvaltı...

Sonra yürüyüş, dondurma, Nilosun bitmeyen enerjisi...

Uyumuyor, yemiyor, durmuyor. En kısa şekilde özet bu...

Pazar kendimi evimde gibi hissettiğim 20 dakika uzaklıkta bir mini kasabaya gittik.Aşık oldum o minik sahile...
Ege restoranı buldum ama Nilosla biryerde cok uzun süre oturmak hayal.Kapalıydı da, netten bakıcam menüde neler neler var...

Sonra eve gel, baba kız şekerleme yaptı. sonra da yine alışveriş...

evet eksikler bitmiyor....

ve bugün salı...

sabah yeni dizi reisi izledim netten söyle hızlıca göz attım diyelim. kahvaltı.evi süpür, mutfağı temizle. Hayat böyle geçiyor...

niloş yine tepemde

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Seviniyorum seni böyle okuyunca, ne güzel ,heyecanlı :)
Bir de özledim ...

Ozlem dedi ki...

Bende ozledim canim :) hemde cok cok cooookkkk...:(

Çiğdem Atabey dedi ki...

yeni hayat, yeni telaşlar..
hadi herşey kolay OLsun.. kucaklarım..

Ozlem dedi ki...

Tesekkurler Cigdemcim, sarildim kocaman:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...