14 Ağustos 2011 Pazar

Kahvenin içinde ne var?

Ne gündü? Sabah yürüyüş-orman eğitim merkezinde kısa bir tur-fotolar bir kaç gün içinde SÖZ!-, sonra hızlı bir alışveriş*hiç bir şey anlamadım*

sonra akdeniz markete uğramak ve nefis dana salam ve guda peyniri almak(alışveriş ve akdeniz marketine uğramak cumartesi rutinimiz oldu adeta)

sonra Niloşa ayakkabı giydirme seansı (uzun*uzun bir seanstı ve ÇOK yorucuydu)
Bu arada cumadan beri süregelen sevimsiz bir başağrısı*bu satırları yazarken geçtiğini farkettim :)*

dışarı çıkış! TJ bir arkadaşıyla yarı iş yarı muhabbet kıvamındayken aynı kafe de Niloş laptopdan türkçe Calliou izledi (bu arada türkçe Dora ve arthur da bulmam gerekiyor en kısa sürede, gerçekten kurtarıcı ayrıca Niloş Türkçe duyuyor*** evet Türkçe konuşma duymasını ÇOK önemsiyorum :))

Bu arada ben TJ in arkadaşının kız arkadaşı ile geyik yapıyorum (gittiğimiz cafenin kahvesi hem pahalı hem de kötüydü-fazla şekerli
*favorim Tim Hortons da nane şurubu eklenmiş moka :) )

Neyse pazar günü göl kenarında barbekü yapmaya karar vermemiz ki aslında geçen hafta yapalım demiş ve aldığımız tavukları buzluğa atmıştık. Yanında nefis mısır, ateşte marşmelov *denediz mi hiç? *yummyyy :) bi de türk usülü salata. Bol zeytinyağlı, limonlu...
Hah ÖZLEM limon ve kağıt tabak çanak çatal kaşık onları unuttunnn!!! aferin BANA , neyse yarın alalım da unutmayalım...

E et var ama küçük mangal yok, TJ uzun zamandır alalım diyordu, bize de bahane gerek, onun için de Walmarts a uğramak lazım. İstikamet Walmart...

Yolda İLK lavantamı aldım. :) Önce tohum alacaktım ama o da bi dahaki bahara...

Neyse bu arada Niloş bi enerjik,TJ ve ben sürünüyoruz...

Walmartta geçirilen yaklaşık 1 saat
eve gel saat 6.30. Yemek ye(kendi sandvicini kendin yap)7
bulaşık makinasında Niloşa gecen pazar garaj saleden aldığımız oyuncakları yıkamıştım. Onları belli etmeden kutuya doldur. Kutuyu sakla (odasını düzenliycem yarın öbürgün)
Yazarken bile fenalaştım!

Yemek listesi hazırla(herhafta yapıyorum, beyaz tahtama yazıyorum)
TJ yorgunnluktan fenalaştı
ben de hadi bari yarın sabah için filitre kahve makınasına kahve koyayım dedim. Akşamdan hazırlamayınca TJ unutuyo, Özlem üşeniyor, kahve kalıyor!


Veeee içine ne koydum??? :)
Tahmınler????

Bakalım yarın sabah anlayacak mı???:)
sabah yazmalı...
tabii umarım tadı damağımızda kalmalı!!!!

Saat 10.35 (gece)
Özlem uyumaya GİDER...

PS:TJ blogumu zaman zaman okur. Ben bunu yazdım ya, uyuyan adamı uyandırdım. Dikkat etmeyecekti belki de ama olurda sabah okursa bu postu, bakacak edecek kurcalayacak:)

iyi geceler sevgili blog DOSTLARI...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...