3 Ağustos 2011 Çarşamba

Bu sabah neler neler yapacaktım...

Sabah TJ işe giderken (sabah 8.30) Niloşu pusete attığım gibi yürüyüşe gidecektik. ...

Sonra belki Tim Hortons dan az kalorili bir kahve. Evdeki filitre kahve makinası sayesinde sabahları taze kahve keyfi yapıyoruz. Ama iki gün önce kahve almadık iyi mi?

Off asıl bugün lazımdı bana güzel bir kahve. Dün gece Niloş uyumadı, e beni de uyutmadı. Sersem gibiyim resmen sersem...

Ha sonra yürüyüş, belki sahile gidip göle bakmak, marketten yine almayı unuttuğumuz şeyleri alıp eve gelmekti plan...

Ama Niloşun dün hem geç uyuması hem gece uyumaması hem de sabah erkenden kalkması. Neyse sabahları babası ile kalkıyorlar ama onda da yarı uyur yarı uyumaz bi halde yatakta kıvrılıyorum. İyi geliyor en azından, yarı uyur yarı uyumaz bir halde olmak...

Dün de Niloş uyuyacak gibi olunca hadi dedik atalım pusete hem o uyur hem de dalar(arabada gidiyor hemen) biz de eve gelir kafa dinleriz.. Hanımefendi uyudu 30*45 dakika, aldı uykuyu sonra gece 11 e kadar uyumadı ya... Artık çıldıracaktım...

Kısacası bugün sersem gibiyim. Resmen sürünüyorum. Nil ise gayet mutlu, enerjik......

Evet Özlem,
bugünden itibaren şu ehliyet sınavına asılacaksın.
alırsam ehliyeti rahatlıycam.

Birinci vazifem bu, Niloş izin verdikçe....

Hadi bakalım...

3 yorum:

yeliz dedi ki...

sürünmene rağmen iyi geliyor sesin özlemcim, umarım alırsın ehliyetini

kuzunun annesi dedi ki...

Hohoho , bizim Elo hergün 11 de yatıyor , buna ne dersin ?

Ozlem dedi ki...

Yelizcim, almam lazim, test cozmem lazim ama simdi de Nil hasta, offff

Hayat'im, eyvahhhhhh derim ne diycem:) ben erken uyudugum icin bana zor geliyo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...