7 Temmuz 2009 Salı

Odalarımızı ayırdık...

Nil'in doktoru bundan aylar önce demişti ki 'odanızı ayırın'... Ama anneyim ben, o kadar zor gelmişti ki, düşünmesi bile içimi karartmıştı. Sadece Nil değil ben de hazır olmalıydım.

Haftasonunda dedim ki TJ'e 'Ya şimdi ya da hiçbirzaman:)' Salonda duran tek kişilik koltuk doğru Nil'in odasına. Aslında niyetim sallanan sandalyemi götürmekti ama tek kişilik koltuk daha rahat olur diye düşündüm.

Park yatak bizim odada kapandı ve Nil'in odasında tekrar kuruldu. Gece ben rahat, Nil rahat. Sabah 6 gibi aldım kızımı yanıma,özlem giderdim doya doya:)

Sorun yaşamadan alıştık odamıza:)

6 yorum:

Ozgur dedi ki...

Hadi hayırlı olsun bakalım. Biz iyiden iyiye alıştık ayrı odalara. Bizim de 14 Haziran. Bir ay olacak haftaya. İlk bir kaç gün onun odasında biz yattık:P Sonra iyiyiz şimdi.

yeşim dedi ki...

ne güzel, ne mutlu size, hayırlı olsun odanız. Biz nasıl başaracağız bakalım, darısı başımıza:))

Ozlem dedi ki...

Merhaba Özgür,
biz de alışmaya çalışıyoruz. Anne olduktan sonra bir gözüm açık uyumaya alıştım:)

Yeşim,
Merhaba. Bence annenin rahat ve hazır ve kararlı olması lazım. :) Miniklerden birşey kaçmıyor:)

yeliz dedi ki...

hayırlısı biz de 2,5 aydır ayrıyız ama göreceksin bak daha ayrı odalar tam zamanı sonra zor olurdu

gezicini dedi ki...

biz 2. ay civarında ayırdık. şimdi aynı odada yatmak gerekince o uyuyamıyor, ben de uyuyamıyorum...
hayırlı olsun.
sevgiler
gorkş

Tekir dedi ki...

Tam da odaları ayıralım artık derken sen yazmışsın Özlem... Hadi hayırlı olsun. Biz de tatil dönüşü ayrılacağız galiba...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...