21 Temmuz 2009 Salı

Minik:Taze fasulye miiii??? Anne: Kararsızlık

20 dakikadır fasulye yedirme çabalarım sonuca ulaştı. Kazanan Nil:). Nil'e ne verirsem vereyim,gülmeyin dostlar, ilaç,yemek ne olursa olsun, tadına bakıyorum.
Vermeden yine taze fasulyenin tadına baktım. Süper. Tuzsuz ama güzel.

Bizim kız aldı bir kaşık, surat öyle bir ekşidi ki...Hadi dedik 2.kaşık gelsin, yine yok. 3.kaşığı da deniycem, yemezsen pes dedim. Yemedi. hadi suyundan, domatesinden, soğanlı kısımdan. Bir iki kaşık ancak. Çok zorlamamak gerekiyor bence ilk günden. İlk gün deneme dedikten sonra ikinci gün biraz daha uğraşmak gerekiyor. Ya da benim taktiğim öyle ve genelde işe yarıyor. İmdadımıza ev yapımı yoğurt yetişti. İyi ki yoğurt makinemi getirmişim. Ondan yedi azıcık, Miniğim.

Akşama doğru meyveli yoğurt. Fasulyeyi kapalı bir saklama kabına koyup buzdolabına koydum. Yarın vermeye kıyarmıyım, yoksa taze taze başka şeyler mi hazırlarım kararsızım. Ama öte yandan yemesi, tadını iyi bir alması lazım taze fasulyenin karar veremedim. Ne dersiniz dostlar?

4 yorum:

huysuz ve tatlı dedi ki...

hiç üzülme yememesi o kadar normal ki :) patates, kabak, pirinç, havuç... önce bir bunları dene istersen.

fazi dedi ki...

ben önce patates ile başladım sonra kabak ilave ettim sonra havuç şimdi artık kabak semizotu maydanoz biraz irmik ekleyerek değişik kombinasyonlarla yapıyorum.ayrıca benim dr um z.yağı ilavesi de yapabilirsin dedi.taze fasulye için denemeye devam bencede.bende önümüzdeki günlerde vermeyi düşünüyorum.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Tatlım:)
Doktorumuz az sulu yemek olarak ver diyince fasulye ile başlayalım diye düşündüm:) Sen dedikten sonra aklıma geldi,yarın zeytinyağlı prinçli havuç denesem?

Merhaba Fazi,
Evet denemeye devam:) Kolay gelsin!

yeliz dedi ki...

bak ne kadar doğru demiş tecrübeli anneler, patates havuç daha tatlı ya sever belki, yavaş yavaş. ben de hariçten gazel okuyorum, daha yoğurt bile yedirmedik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...