12 Temmuz 2009 Pazar

Bir daha böyle bir gün HİÇ yaşanmasın...

Bu sabah neler yazacaktım bu satırlarda. Dün neler yaptığımızı, Nil'in durmadan ağladığını ve yine yediğimiz yemekten hiç bir şey anlamadığımızı...

Ama hayat bir şekilde yeni yeni senaryolarla bizi şaşkına çevirmeye devam ediyor.

Bu pazar çok sevdiğim Martini kardeşim ve eşi gelecekti kahvaltıya. Sabah uyandık. Nil'i aldım yanıma, azıcık oyun ve ben kahvaltıda yemek üzere börek yapmak için mutfağa gimiş ve borcama 2 sıra yufka koymuşken, Nil'in ağlamaları ve TJ'in düştü çığlıkları ile günümün nasıl da değiştiğini yazsam, ve şu anda bu satırları yazarken bile hala tir tir titremekten kendimi alamasam...

TJ 'Özlem, Nil yataktan düştü' dediğinde mutfaktaydım ve şaka yapıyorlar sandım. Ama 2 saniye sonra Nil'i görünce anladım. TJ Nil'i bizim yatağa koydu. Her tarafta yastıklar. Ama bizim kız tekme ata ata yastıkların bir tanesini atıyor ve sonrasında yataktan düşüş... Allahtan TJ Nil'in düştüğünü görüyor ve 30 sn sonra yanına koşuyor...

Sonrası bulanık yani benim için. Çığlıklar, gözyaşları... Yanıma ne Nil'in nüfüs cüzdanı ne sigorta kartı ne de telefon almadan üzerimdekilerle evden fırlamamız ve doğruca sabah 9 civarında çocuk acil servisi olduğunu sandığım Güven Hastanesine gidiş....

Orda öğrendik ki Güven hastanesinde çocuk acil servis yok. Nil'i muayene edip,8 saat gözlem altında tutmamızı,ilk 8 saat uyursa her saat başı uyandırmamızı uyutmamamızı,24 saatin kritik olduğunu söylediler. Bunu söyleyen doktor kendi 2 kızının da yataktan düştüğünü söyleyince TJ sakinleşti.

Aklınızda bulunsun ÇOCUK YOĞUN BAKIMI BAŞKENT ya da HACETTEPE UNİV HASTANELERİNDE VARMIŞ...

Devamı yarın...
Çok zor bir gündü....

11 yorum:

Tekir dedi ki...

Özlem'cim çok geçmiş olsun. Benim de en büyük korkularımdan biridir bu, gerçi tüm anneler birgün bunun her annenin başına geleceğini ve sakin olmayı öğütlerler ama ben de çok korkarım çok... Yarın yazacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum ama anladığım kadarıyla sağlıkla atlatmışsınız durumu. Dilerim bir daha olmaz.

Öperiz.

gezicini dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, hepimizin başına gelebiliyor. Allah sağlıklı günler versin bebişlere...
sevgiler
gorki

Ozgur dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Allah korusun miniği...
Uff nasıl korkmuşsundur kimbilir...
:(

geçmiş olsun...

İlknur dedi ki...

Özlem geçmiş olsun bizde oğlumuzu benzer bir şekilde 6 aylıkken yataktan düşürdük. Nasıl olduğunu hala anlamıyorum. Bana göre imkansızdı düşmesi, o kadar hareket kabiliyeti yoktu. Çok çok geçmiş olsun. İnsan ilkinde çok panik oluyor ama bir süre sonra hem dikkatini arttırmak zorunda kalıyorsun hem de bazı düşmelerini kafaya takmamayı.

kuzunun annesi dedi ki...

Canım gecmiş olsun , gecen hafta bende düşürdüm Elayı. Nasıl bir panik anlatamam , cok agladı :( Dr.a gittik falan , öyle iyi anlıyorumki , insan cok korkuyor. Düşündüğümüzden daha saglam ve esnek bu bebeler korkma :)

Tuğçe dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Gerçekten üzüldüm, ama kaza işte...Umarım bir daha olmaz. Hiçbirimiz yaşamayız. Anladığım kadarıyla şimdi herşey iyi...
Tekrar geçmiş olsun!
Sevgiler

banu dedi ki...

gerçekten bu durum başına gelmeyen yok gibi ve bunu ne kadar çok duysan da insanı rahatlatmıyor. çok geçmiş olsun... umarım bir daha böyle bir gün yaşamazsınız...

Asortik Krep dedi ki...

Şimdi okuyorum ve arayabileceğim bir saat değil, çok merak ettim.Birde en sakin senin olman gerekli çünkü senin ses tonun bile onun için önemli..

aysema dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Düşe kalka büyüyorlar, bebekler henüz kemikleşmediği için daha kolay atlatıyorlar neyse ki...
Miniği öpüyorum.

anne yazar dedi ki...

Ya resmen gözlerim doldu. Ne kadar canınız yanmıştır kimbilir. Benim kızımla sizin ki arasında çok az gün var ve dördümüzde Ankara'nın bozkırındayız:)
O yüzden midir nedir daha bir yakın hissettim sanki acıyı:( Çook geçmiş olsun sizin de dediğiniz gibi "Bir daha böyle bir gün HİÇ yaşanmasın" ve her gününüz gülücükle dolu olsun amin:)
Not: Yarın canım Nil'in iyi haberlerini bekliyoruz.

yeşim dedi ki...

Özlemcim, ben yeni okudum, çok çok geçmiş olsun, kıyamam ben güzelime.. Allah saklasın canım benim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...