17 Temmuz 2009 Cuma

Miniğim sen 6 aylık mı oldun?



6 ay önce bugün Nil'in doğumu ile okuduğum herşey, ya da ahkam kestiğim, bilmiş bilmiş ben öyle yapmam dediğim ya da teoriyi baz alarak konuştuğum ama pratikte afallayıp kaldığım herşey TERS_YÜZ olmuştu. Kendimi güçsüz, yalnız hissedip, korkularımı bu satırlara dökmüştüm. O minicik şey,dokunmaya kıyamadığım, bu bloğun doğuş nedeni Miniğim,balım Nil 6 aylık oldun bugün ya,büyüyorsun Meleğim.

Annen sana neler neler demiyor ki, maymunum,balım,meleğim,aşkım. Sana sıfatlar yetersiz kalıyor bir tanem.

Daha dün gibi, anne evinden dönüş nasıl da zor gelmişti. Korku,çaresizlik ama sana olan sevgim-ya da sana olan sevgimiz-babanla:)-Herşeyin üstesinden üçümüz geldik. Elele,beraberce...


Senin için yine güzel şeyler diliyoruz,üçümüz. Umarım dilediğimiz zamanda dileğimiz gerçekleşir canım.
Tüm çabamız senin mutlu olman,mutlu olmamız.
Beraberce...

Seni çok ama çok seviyoruz

6 yorum:

TJ dedi ki...

Umarim hersey bizim ve Nil icin iyi olur canim. Hayallerimizin pesinden kosmaya devam...
TJ

Ozlem dedi ki...

Çabalamaya,inanmaya devam canım. Gerçekleşmesi dileğiyle...

kirazsevdasi dedi ki...

her şey gonlunuzce ve saglikla...

sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Hohohoho.

-Nil kaç yaşındasın?
-Buçuuukk!

yeliz dedi ki...

doğduğu daha dün gibi, ne heyecandı şimdi yarım seneyi devirdi bile, nice mutlu yıllara, sağlıkla...

fazi dedi ki...

Benim kızım da 5 buçuk aylık. hamile kaldıktan sonra anne bloglarını izlemeye başladım.Kızım büyümekte ve ben her geçen gün yeni birşeyler öğrenmekteyim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...