28 Temmuz 2009 Salı

İyi ki varsın...

Bundan üç yıl önce her yıl olduğu gibi mavi tura katılacaktık. Tura katılmadan bir kaç hafta önce-o kadar blog okumama rağmen nasıl gözümden kaçmış hayret-,O'nun bloğu ile tanıştım...


O zamanlar başka bir bloğum vardı. Kendim gibi yazamadığım. Sonradan qumania.com u açınca asıl evimi bulmuştum. Herneyse yazamadım bir türlü ona, nasıl yazayım, ne diyeyim... Birgün çin yemeği yazısını gördüm. Dayanamadığım hatta o dönemde her gün yiyebileceğim mutfaktı Çin mutfağı. Ve bir mesaj ile hayatım değişti.

Fethiyede O'nunla tanışırken bu kadarını ben bile beklemiyordum. Bazı insanları yıllarca tanısanızda birşey paylaşamazsınız. Anide hayatıma öyle harika biri girdi ki, dostum,ablam oldu. Kendime bile itiraf edemediğim şeyleri ona itiraf etmişimdir ve hep yanımda olmuştur.Bana zamanını verdi,tecrübelerinipaylaştı ve en önemlisi kalbini açtı. Kendi bildiğimi okumayı seven ben onu dinlerim:)

Neden yazdım? Üç yıl oldu...
Nice Yıllara Asortik Krep:)
Dostluğumuza.....

Not: iyi ki o çin yemeği yazısını yazmışsın:)

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Zaman çabuk geçiyor,3 yıl olduğunu sen yazmasan ben düşünmezdim..

Siz de (sen,Tj. ve Nil) benim için özel bir yerdesiniz..Yazılarını ve seni hatta bloğunu yakın takipteyim .. :))

Ankaraya umarım bu kış gelebilirim ..
Yazdıkların çok hoş, bunun için de ayrıca teşekkür ederim :)

Özlem dedi ki...

nice yıllara dostluğunuz daim olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...