29 Kasım 2011 Salı

Kanada'da ilk kuafor seansı....

İki gündür yazıcam ama dün Niloşun kaka problemiyle uğraştım. Bugün ise ağır bir kulak ağrısı...Sabahtan beri gözümü açamıyorum.

1 saat sonra Nil'in rutin doktor kontrolü var, tepemde NiL, bu satırları yazıyorum...

Kuaförlerin pahalı olduğunu biliyordum da, bu kadar çok kuaför olduğunu bilmiyordum. O kadar çok kuaför varsa fiyatı biraz dengeli olmalı di mi?

Burada saçınızı yapacak kişiyi siz seçiyorsunuz. Çırak, usta ve aradaki dönemlerde kuaförler var ve fiyatı da aslında belirleyen bu. Siz ben ufak tefek hatalara takılmam ya da risk alırım derseniz tecrübesi az olan birini seçebilirsiniz.

Gitmeden 1 hafta önce sordum, soruşturdum ve randevumu aldım.  Aslında istediğim model belliydi, önler uzun, arka daha kısa olacak ve toplanacak. Kriter bu. Çok basit.

Burada fön çekme olayı da bizdeki gibi değil, düzleştiriciler olmadan önce napıyorlardı çok merak ediyorum.

Saçım kesilmişti ki, TJ Niloşu getirdi, ağlamaklı olan kızım beni görünce sustu, TJ rahat bir nefes aldı.

Saçım beklediğimden kısa oldu, kulak altı küt, uzun zamandır saçlarımı bu kadar kısaltmamıştım, arkalar toplanmasa da önler toplanıyor. (Bu kadar kısalma 10 yıl önce olsa, orayı dağıtır ve ağlardım-büyüyormuyum ne???-

Arkalar fazla kısa ama olsun, yaza kadar idare eder mi eder.
ne kadar ödedim, 55 dolar kıza verdim, 3 dolar bahşiş, az vermişim :( etti 58 dolar.  Courtney oranın en tecrübeli elemanıydı demek ki 60 dolara bir saç kesim. 1 saate işim bitmişti.

Akşam Nil i Lindsaylere bırakıp TJ in iş yeri Christmas yemeğine gittik.

Tepemde NiL, arkası yarın....

6 yorum:

Seyhan dedi ki...

kökü senden uzar diycem şimdi annem hep öyle derdi:) ama 55 dolar a oha diyorum müsadenler .. çok geçmiş olsun bu arada ...

Ozlem dedi ki...

:)evet Seyhanim, koku bende uzar :)
cok pahali neyse ki kuafor kiz aslinda cok kirparak bana iyilik etti, gelecek sonbahara kadar idare eder bu sac beni:)

Adsız dedi ki...

Ah ahh daha neler goreceksin buralarda..
Ben Turkiyeye gidince deli gibi fon cektiriyorum. Fiyatlari sudan ucuz diyorum buraya gore.
Esimin sacini artik evde ben kesiyorum,cok pratik bir sac kesme makinasi aldik, ama o hic bahsis vermiyor..
Safiye

Ozlem dedi ki...

Merhaba Safiye,
bahsis almadan olur mu:) Turkiyedeki en pahali kuafor bile burada en ucuza denk geliyor. Fark inanilir gibi degil...

Yasin Atalayin dedi ki...

Arkadaşlar merhaba ben Kanada da kuaförlük yapmak istiyorum İstanbul'da freelance olarak çalışıyorum ama artık kanadaya gelmek istiyorum ilginize şimdiden teşekkürler haber bekliyor um çok iyi kuaförüm çekimlerde çalışıyorum

Unknown dedi ki...

Bende eşimle beraber gidicem ve esimde kuafor açicak orada acaba biraz bilgi verirmisiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...