3 Kasım 2011 Perşembe

Kayyu sana AŞKOLSUN....

Sabah uyandığımda bugün blogumu güncelleyeyim dedim. Yeni keşfettiğim siyah bitki çaylı hafif aromalı çayımı nutellalı-peynirli tostumla yerken 'bugün güzel bir gün' dedim.

Hadi ortalığı toplamadan Niloşu yıkayayım dediğimde, 'bugün güzel bir gün' dedim.
Niloşu yıkayıp Nil bornozunda  Kayyu olmadığı için çığlık kıyamet koparken bile hala umudum vardı.
Ne zaman Nil bezi bağlatmadı, aralıksız 15 dakika bağırdı ve ağladı ve ben son umut TJ i işyerinden aradım, işte o zaman umutlarım gitgide azaldı.Atleti değilde sadece Kayyu giymek isterken 'ya sabır' çektim. Nil e zorla başka bir Kayyu pijama giydirirken ve Nil hala ağlarken ve baş ağrım yerleşmişken umut kırıntılarımdan eser yoktu.

Nil şimdi sakinleşti ama benim beynimin tası attı. Akıl diyor topla tüm bu Kayyuları, at dolabın bir kenarına, çıkarma sittin sene...

PS: Sakinleşti dedim di mi, yine kıyamet....

PS2: Türkiyede ucuz-pahalı, kaliteli, kalitesiz atletten çoraba, herşeyin Kayyusu var.Ama Kayyunun memleketine geldik,  kayyu yok.Türkiyeden gelenlerde ince T-shirtler ve 2 kalın erkek işi uzun kollu sweatshirt.

***
Ben en iyisi yarına saklayayım tüm umutlarımı, yarın güzel bir gün OLsun...

Kayyu sana hala çok kızgınım,
aşkolsun Kayyu,
bugün güzel bir gün olmalıydı,
saat henüz sabah 10.30 ve benim pil bitti....

YARIN GÜZEL BİR GÜN....

6 yorum:

Eylem Atılgan dedi ki...

Offfff çok korkutuyor beni Duru'nun geleceği bunları okudukça, duydukça ve gördükçe. Şu aralarda misafirimizin 3,5 yaşındaki oğlu ve uzatmalı terrible two'suyla haşır neşirim :(((

Ozlem dedi ki...

Korkma canim. Dönem dönem yasanıyor, bir de bizim gibi taşınma, alışma vs durumları daha da zorlaştırıyor. 3 cocuk aynı evde, sana da kolay gelsin :)

Asortik Krep dedi ki...

Ona kayyu kıyafeti al,dik,diktir ve her istediğinde giysin.
Bu arada bunu yazarken kayyu kıyafetinin ne olduğunu da bilmeden yazıyorum ha :)) Aklıma sadece bu geldi.Sana kıyamadım birden.

Ozlem dedi ki...

Canım senin için resim koydum. Donumuzdan atlete kayyu istiyor Niloş. Burada kolay bulunsa dükkan onun. İMDAAATTTT :)

İyi ki varsınız!
HEP OLUN :)

Deli Anne dedi ki...

sahiden de burada yer gök Kayyu ama orda yok demek.. Sizin için yapılcak en iyi şey, bol kayı etiketi.. ağladıkça yapıştırmalı giysiye.. :)

Ozlem dedi ki...

Ah evet, aklimiza gelmedi degil :)
Kayyu kumas bulsam, egricik bugrucuk demiycem tegelliycem butun kiyafetlerine. Palto-bot dahil:)

Tesekkurler msjiniz icin ve sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...