23 Kasım 2011 Çarşamba

Değişiklik...

Gecen hafta içi başka bir eyaletten biri Türk biri Kanadalı çiftimiz bizi ziyarete geldi. Bizde kalmasalar da cumartesi-pazar onlarla geçti.

Cumartesi, uzun zamandır aradığım şeyi buldum. Geçici, doğal saç boyası! Uzun  zamandır bir değişiklik yapmak istiyordum. Hayatımda hiç evde saç boyamadım. Zaten saç boyalarıyla da aram hiç iyi olmadı.

Bu boyayı da arkadaşım, ben boyarım dediği için aldım. İçinde kızıl parıltıları olan koyu kahve diye aldım ama kızıl çıktı. Tam da değişiklik demiştim değil mi? :)

Açık renk saçtansa, kızıl ya da koyu seven Özlem 'işte değişiklik budur' dedi, ne de olsa 28 yıkamalık boya:)

Yarın Lindsay ile Grey's Anatomy ilk sezonu izliycez. Sonra cuma günü yemeğe çağırdığım arkadaşlar için tatlı, meze vs, hepsi yarından yapılacak ki cumaya koşuşturma olmasın.

Bugünse illk Hint yemeğimi yapıcam, adı Aloo Gobi. Lindsay yapmıştı. İçinde karnıbahar olan ama söylenmese hayatta anlamayacağınız bol kimyonlu curryli bir hint yemeği.

Bu aralar elimin altındaki tarifleri toplama döneminceyim. Genelde aynı poğaca, ıslak kek tariflerini kullanmaya başladım. Özellikle misafir gelecekse risk almayı sevmiyorum. Söz konusu biz isek, her türlü yeni tarife açığım:)

Kırmızı saç, misafirlere yapılan güvenilir tarifler....

Büyüyor muyum ne?

4 yorum:

Eylem Atılgan dedi ki...

Merak ettim şu Aloo Gobi'yi. Güel olursa bizimle burdan tarifini paylaşır mısın? Bu arada yeni saç rengin hayırlı olsun :)

Eylem Atılgan dedi ki...

Ha bir de, bir ara Leylekland'i ziyaret edip hala yorum bırakırken sorun yaşayıp yaşamadığına bakar mısın? Dün birisi daha aynı şeyden şikayetçi oldu çünkü. Ayarları değiştirdim ben de. Şimdiden teşekkürler!

Asortik Krep dedi ki...

Yakışmıştı bence :)

Ozlem dedi ki...

Eylemcim, yaparsan yarım ölcü yap:) benim gibi cok yapma.

Asortik canım,
sen benim canımsınnn...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...