1 Kasım 2011 Salı

Haftasonu & Halloween...

Haftasonumuz yine cok renkli gecti. Cuma gunu nefis sushileri indirdik mideye. Cumartesi yine kislik palto bakarak gecti, bu kez -40 dereceye kadar tutan nefis bir palto buldum. Onu ismarladik.
Hayatımın ilk ayva recelini yaptım, tüm gün Lindsaylerde mutfaktaydık. Eve geldiğimizde hertarafım ağrıyordu.

Pazar alışveriş ve öğlen başka bir arkadaşlara davetliydik. Akşam 8 gibi eve geldiğimizde TJ, ben ve Nil, yüzümüzden belliydi yorgunluğumuz...

Niloşa cowgirl kostumu almıştım, binbir heves, ama giyergiymez çıkarmak istedi. Kayyu t-shirtümüz
gözükmüyormuşşş...

Dün sabah spora indik. Gözlerime inanamadım, bizim binayı süslüyorlardı. Akşam TJ eve geldi, yemek yedik, hadi TJin işyerinden arkadaşına uğrayalım dedik, kendisi ve eşi Türk, Aşağı indik
bizim binamız pek şeker olmuş, pastamızdan yedik, bir kaç poz foto cektik, arkadaşlara uğrayalım Niloş  şeker istesin dedik. Yolda tam arkadaşların evinin önünde bir baktık, Niloş yorgunluktan sızmış...

Ama karar verdim, seneye kızım kendi kostümünü kendi seçsin!

İlk Halloweenimiz de böyle geçti...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...