5 Kasım 2011 Cumartesi

Kanada da nevresim-carsaf sorunsali...

Iyi bayramlar!

Ankara'dan gelirken sadece 1 çarşaf-nevresim set getirebilmiştim. Sonra annemler gelirken getirir düşüncesiyle, bir de valizde yer olmadığından tabii.

Bu konularda biraz takıntılı bir insan olarak, nasıl olduysa o takımdan 2 yastık kılıfı kayıplara karısınca önce düşünme başka renk yastık kılıfın olsa ne olur dediysem de, en sonunda dün kendimi çarşaf-yastık-nevresim takımı bakarken buldum.

Benim için yatak odası takımı renkli, hoş olursa, ben de mutlu olurum. 15 günde bir bazen haftada bir illa ki takım değişecek.

Herneyse, bütün renkler gri, siyah, pastel. İç açıcı bir renk de olmaz mı? Bir de kışlık takımlar gelmiş, fanila kumasından yapılmıs sıcak tutan kumaslar ama o da uymuyor bize.

TJ sagolsun gereken acıklamayı yaptı. Burada uyurken sakin renkler tercih ediyorlarmış. Pastel tonları vs.

Olsun, ayrı ayrı da olsa, zorla da olsa, rengarenk çizgili bir çarşaf takımı ile koyu yeşil bir nevresim takımı bulmayı başardık.

Bir de kendimle ilgili şöyle bir komedi var. Normalde bir yere gideriz ve beğenmezsek gelirim sonra falan deriz di mi?

İngilizceyi farkında olmadan o kadar direk kullanıyormuşum ki, beğenmedim diyor-muşum- mesela.
Normal de konusurken ama derim ki: 'Biz bir bakıp gelelim'...
İngilizce olunca, herşey net ve direk.

Kibarlık falan kalmadı yani. neyse zaman içinde ona da alışırım umarım....

Ah bir de dün beceremediğim şekerpare faciam var ki deneme amaçlı çeyrek ölçü yapmıştım, sözde TJ e süpriz yapacaktım.

Olsun, zamanla o da olur ama di mi ama?
Haftasonunuz - bayramınız sağlıklı* keyifli* güzel geçsin dostlar...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...