18 Kasım 2011 Cuma

Evimizin herşeyi Kitchenaid

Bu hafta Kitchenaid imle ilgili post yazmasaydım hem TJ e hem de kitchenaid e haksızlık etmiş olurdum.

Türkiyede iken almaya karar vermiştim aslında. Ama yurtdışına taşınma olayı çıkınca işler değişti.

Geçen hafta Canadian Tire da indirime girdiği anda alsak mı almasak mı derken, pazar günü eve
Kitchenaid ile döndük.

Sonra daha iyi bir modelini mi alsam, almasam mı, değiştirsem mi acaba derken pazartesi denemelere başladım. Böylece en azından genel bir fikrim olacaktı.

Önce geçen hafta yaptığım ve çok da beğenmediğim - beceremediğim :)-kurabiye tarifi ile başladık ve sonuca inanamadık. TJ kurabiye- tatlı yemez, o bile beğendi.

Bizim evde her hafta et köftesi yapılır. Ve en sevimsiz kısım da o yoğurma kısmıdır.
10 dakikada mucizeler yarattı.
Tüm bunlardan sonra iyice sahiplendim kitcenaidimi.

Sırada, haftasonu için poğaca ve kek hazırlamak, haftaya hafta içi ise bir türlü tutturamadığım mercimekli köfte var.

Hayatı kolaylaştırıyorsun Kitchenaid.

Bu arada Kitchenaid in 3 aparatı var. Biri kurabiye-köfte yapma, biri hamur yoğurma, diğeri ise karıştırma aparatı. Ben siyahını aldım, indirimde siyah ve beyaz vardı.

Test ettim,onayladım! Bende ki model Kitchenaid Klasik en basit modeli, o bile harikalar yaratıyorsa,
söyleyecek fazla birşey yok! :)



2 yorum:

Daghan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cafemarkt Profesyonel Mutfaklar dedi ki...

Öncelikle elinize sağlık . Şu anda artık bende bir kitchenaid mikser sahibiyim ve çokta memnunum ben kendi çalıştığım firmadan bir adet edindim sadece beyaz rengi var anak 990TL sadece 15 marta kadar devam eden bir kampanya dahilinde kesesine uyan herkesi bir adet kitchenaid sahibi yapmak isteriz =)
Hep söylerlerdi gıda okumuş biri olarak bende içim rahat bir biçimde söylüyorum artık Kitchenaid sahibi olmak ayrıcalık =) siz yorulmayın mikseriniz yorulsun
Sitemizde de satışta ancak arayarak da bilgi alabilirsiniz taksit olanağı ve havale seçeneği de mevcut ( http://www.cafemarkt.com ) bu arada bloğumuza sizleride bekleriz işinize yarayacağına inanıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...