17 Kasım 2011 Perşembe

Güneşin çıkmasına bozuldum!

Bugün bir iç sıkıntısı ile güne başladım. Oysa dün ne kadar da mutluydum...

Dün yer gök kardı bizim buralarda. ilk resmi karı da gördük, daha önce az biraz döküştürmüş ama biz hemen havaya girmiştik.

Sevinçten zıp zıp zıpladık, attık kendimizi sitenin bahçesine. Asortiğim, canım, hani Niloş doğduğunda bir paket yollamıştın. Canım hediyen eldivenler Nilimin çok hoşuna gitti. Türkiyeden getirdiğimiz kaşkol takım artık kücük geliyor kızıma,
ama olsun sapkamı çıkarmam anne dedi Nil :)
Dışarda 15 dakika oynadıktan sonra eve geldik. Ruhumuzu doyurduk...

Sonra TJ geldi, hava buzzz dedi. Olsun hadi markete dedim. Eve geldiğimizde yorgun ama mutluyduk.

Herkesin evinde yılbası agacları.Yeni yıl ruhu sardı buraları.

Ama ben,
bugün can sıkıntısı,
güneşin açmasına mı bozuldum acaba?
tam da kar kış ruhuna bürünmüştük biz iki kız. ama bugün güneş...
Evet evet ben kesin güneşin çıkmasına bozuldum!

neyse ki yarın CUMA!

kendime gelirsem kar fotoları yüklüycem...

xox....

5 yorum:

eviminnuru dedi ki...

kar mı?çok güzel ben kar görmek için nerelere gitsem acaba ?

Asortik Krep dedi ki...

Canım Niloşum ve Özlemim, kar maceralarınızı bizim için de görüntülersiniz artık.

Akdenizlerde karı pek özlemeyen Asortik Krep

Asortik Krep dedi ki...

O küçük elleri benim için öpüver birde annesi.. :)

Eylem Atılgan dedi ki...

Üzülme daha yeni başlıyordur orada karlar! Kış sonu kesin bitsin artık bu karlar temalı bir post yazacaksın bak gör.

Ozlem dedi ki...

Merhaba Eviminnuru,
Kanada:) her daim kar :)

Canim benim, Asortigim,
bir skype seansina ihtiyacim var artik, sen kendin op elleri :)

Eylem, Merhaba... Evet ben boyle karda eridi falan diyince herkes, biz bunu subat gibi konussak diyor:) Ustelik ben soguk da sevmem, yasanip gorulecek:)

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...