7 Kasım 2011 Pazartesi

Haftasonu- Hafta içi-ILK KAR....

Haftasonumuzz yine koşuşturmayla geçti. Cuma günü fast-food mexika mutfağı keyfi. Cumartesi market alışverişi ve kalan ayvaları reçel yapmayla geçti. Lindsaylerdeydik. Hah bir de türk yemeği yaptım, TJ de salata yaptı :) Severek yediler, mutlu oldum!

Pazar sabah saatler geri alındı, 1 saat kazandım. Sabah kahvaltıya misafir vardı. TJ in ofisten arkadaşı ve eşi geldi. İkisi de Türk. Keyifle geçti günümüz.

Akşam üzeri dışarı çıktık, eve geldik. Niloş haftasonu babasına doydu :)

Ve bugün haftaiçi...

Bu hafta güzel geçsin. Dilekler olsun...
Herşey ÇOK AMA ÇOK  GÜZEL OLsun....
Ben bu postu yazdıktan bir-iki saat sonra KAR başladı. Kanada da İLK KARIMIZ...
Niloş 'Kar yağıyorrrrr' diye şarkılar söylemeye başladı. Günümüz ŞENlendi, GÜZELLEŞTİ...

Bu hafta her günümüz BÖYLE MUTLU GEÇSİN DİLERİM....

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Oralarda kar güzeldir tahminim. Biz bir kaç yıl önce Moskova'ya yerleştiğimizde orada keyif almıştım kardan.. herşey kar düzeninde düşünüldüğü için yormuyor insanları kar ve tadını çıkarmak kalıyor geriye.. Hele ki güneşli ve temiz hava da tadından yenmiyor. Dileğiniz dileğmdir ayrıca. Sevgiler:)

Ozlem dedi ki...

Tesekkurler Deli Anne'm:) umut oldu yorumunuz:)
evet dokusturdu kar ve sonra da durdu:)

Gulcin dedi ki...

Nilos ne oynar karlarin ustunde :)
guzel olsun hersey guzel olsun Ozlem :)

Defne Soysal dedi ki...

Orada kış erken geliyor tabi. Bu sene kar tadına doyarsınız artık. Türkiye'de nefis bir Sonbahar havası var. Renkler sarı, turuncu ve yeşilin tonları. Doğa mucize güzelliğini segiliyor. Sanırım Kanada'da doğa gelinliğini erken giyecek.Siz orda bayram gibi bayram kutlamıyorsunuz tabi. Yinede mutlu bayramlar.

Ozlem dedi ki...

Gulcincim tesekurler. Evet aralik ayinda kar baslarmis ve kalirmis:)

Defnecim, evet bayrami cumartesi saniyordum, pazarmis:) sonbahar Ottawa civarinda daha renkliymis :)burada yapraklar dokuldu bile, kisa hazirlik...

yeliz dedi ki...

of ne güzel ya... istanbuldan özlediğim tek şey kar. bunu fark ettim geçenlerde. karsız geçen çocukluğumun acısını çıkarmıştım senelerce. şimdi yine yağmura talim:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...