4 Temmuz 2011 Pazartesi

Bugünler....

Yazlıkta son haftam! Tadını çıkartmaya çalışıyorum her anın. Dün yakın bir aile dostunun yayla evine davetliydik. Tepelere, dağlara çıktık.

Niloşa pek değişik geldi ortam. Kebapları yedi kızım. Açık hava iyi geldi. Sonra bir aile daha geldi, daha önce tanışmadığımız. Nil kızları Sara'ya bayıldı, bayıldı. 6 yaşındaki Sara Nil'e ablalık yaptı. Bir baktım bizim kız Sara ile kanka olmuş. Mutlu:)

Bol yoğurt yiyorum. Kanada'da yoğurt buradaki kadar güzel olur mu, sanmıyorum:)
Annem vişne reçeli yapıyor bugün :)
Tarifler alınıyor bir yandan da:)

Haftaya bugün ver elini Ankara...
Son haftamda sakinliğin tadını çıkarmak istiyorum...

2 yorum:

yeliz dedi ki...

of tatlı telaşlar az kaldı:)

Ozlem dedi ki...

Az kaldı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...