20 Temmuz 2011 Çarşamba

Kanada, BC - Izlenimler 2

Merhaba,
mesajlariniz icin cok ama cok tesekkur ederim. Resmen moral oluyor :)

Bilgisayari buldum ama burada kablolar degisik, TJ eve gelmeli :)
neyse

dun o kadar ruhsal acidan bitkindim ki, TJ de eve gec gelince d(normalden gec ) disari cikmaya karar verdik.

Burada saatler ilginc. Saat basi calisiyorsunuz daha dogrusu para aliyorsunuz ve isyerinden izin alirsaniz bunu telafi etmeniz gerekiyor. Kimse kimseyi kontrol etmiyor ama vicdan musebesi yapiyor herkes.

TJ eve 7yi gece geldi. Hadi disari cikalim dedik bizde. Sokaklar bos ama restoranlar dolu :)

Burada en sevmedigim sey gomme dolaplar. iclerinde raf yok aski var. Duzenleyici almak lazim. Aldim gerci ama begenmedim.

Ben de careyi Nilos ile kiyafetlerimizi kilerdeki raflara tasimakta buldum:)
Bi de kutu bulursam coraplar camasirlari attim mi icine tamamdir.

Giymediklerimi valize koyuyorum. Ancak 1 haftada adam olacak bu ev . 1 valiz actim su ana kadar, yemek yap.Az sonra Nilosu yika :)
aksam da disari cik!

Sevgiler Guzel Ulkem ve Sicak Dostlarim!

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

merak ettim ozlem orada da Ikea var mi :) malum evimizin herseyi. hemen hepsini halletmek zor bak ben geleli 4 yil oldu. annemle telefonda konusuyorduk gecen gun ikeadan sunlari da almaliyim diye :) bitmiyor ev duzeni bitmiyor :)

Ozlem dedi ki...

var canim ama bize yakin degil vancouver da -4 saat yol-eylul de gidecegiz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...