25 Temmuz 2011 Pazartesi

Bye bye week-end, we had so much fun!

az sonra ruyalar alemine dalacagim. Uyumadan yazalim...

Bu haftasonu dolu dolu gecti.

Cuma gunu downtowna indik. Gol kenarinda insanlar getirmis sandalyelerini gruplar cikmis sahneye , sakin sakin muzik dinliyor millet.aksam 9 a kadar kaldik, rekor kirdik.

Bu Kanadalilar tatlidan anlamiyorlar. Tatli anlayislarina koskocaman bir sifir. Koca downtownda bi tatli yiyecek bir yer bulamadim. En sonunda dondurma aldim onu da yememe Nil izin vermedi. Dondur dondur dedi, dondurmaya ortak cikti...

En sonunda Tim Hortonsdan donut aldim da bol kalorili kendime geldim.

Cumartesi once pazara gittik, Farmer s Market. Nil agladi bunaldi, kalabalik. Haftaya saat 9 da gitmeli. market alisverisi sonra TJ bir arkadasi ile bulustu, biz de kiz arkadasi ile cimlere yayildik plaj da. Sonra bisiler atistirmaca tekrar market ve ev...

pazar gunu yani bugun sabah Lindsaylerin futbol macina gittik.Buraya uzak sayiliyor 30 dk. arabayla. Kari koca farkli takimlarda oynuyor. Sabah kocasinin maci vardi. Nil ve Lyth kudurdu 1 saat cimenlerde :)

Oradan aile dostumuz barbaralarla bulusma, eve gel, yemege git. sonra gez, gor, tani , sonra tekrar dun gittigimiz cim plaj. Yazarken bile yoruldum.


Eve gel. Su anda TJ Nil i uyutayim derken sizmis durumda.

Ama tadi damagimda hafta sonuydu. Hizli gecti. Hadi hafta ici de gecsin, hafta sonu cabuk gelsin :)

Yarin kendi bilgisayarima kavusucam. yasasin turkce kilavye.

Bi de yarin foto post edicem:)

iyi geceler guzel ulkemin guzel insanlari...

seviyorum sizi
xox

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...