17 Temmuz 2011 Pazar

Dun naptik

Dun sabaha karsi kardesim Memos ile konustuk. Nil cildirdi. Sonra uyuyalmisiz saat 7-11 arasi. 11 de markete gittik ama bisi anlamadik Nil basbas bagirdi.

Eve geldik Nil ile uyuduk tam 17-18 saat. Nil kustu, birssey yemedi
Hayal mayal hatirliyorum. Sut dedi. Sut verdik Aptamil junior yani

Bir de simdi Aptamil junior 1 yok. 3 kutu almistim yanima. Idare eder gerci Baska marka buldum ama 6 ay kaldi. Normal sute gecmeye gec bile kaldik. Daha once vermeye calistim ama istemedi Nil.

Simdi normal sute gecicez.

Ve bu sabah 5 gibi uyandim annemin sesini duydum.

evde yapacak cok sey var. Yatak almamiz lazim. Bi de aksam yemege Lindsay ler cagirmis, dun TJ kendilerine gelirlerse geliriz demisti. Geliriz umarim gecer bugun artik jetlag

Hala homesick im ama gececek degil mi
bir sekilde gececek
kolay degil ama gececek....

1 yorum:

Berna dedi ki...

Kolay gelsin OZlemcim,

UZun sureden sonra ilk kez bloglari gezerken postunu gordum. Hosgeldiniz ve kolay gelsin :) yerlesmek maalesef cok zaman aliyor.

KAnada da degiliz ama simdi belki daha yakin olmusuzdur, belki gorusuruz haa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...