11 Temmuz 2011 Pazartesi

Ankara'dan Merhaba...

Süpper komşum Sevan abla sayesinde internetim var. En azından arada blogu güncelleme, TJ ile kısacık da olsa konusabilme özgürlüğüm var...

Yogun bir program bizi bekler...

Dün gece o postu yazdım, TJ ile laflarken, küttt diye bir ses ile birlikte Annem ve Ben fırladık Niloş ile uyuduğumuz odamıza...

Bizim kız düşmüş yataktan, hem de yüksek bir yatak...
Nasıl oldu anlamadım ama hep diyorum Niloş deli yatıyor, bariyer falan dinlemiyor Sıpa....

Zaten yola çıkma stresi var, kaptığımız gibi Nil'i doktora götürdüğümüz hastanenin acil servisine gittik. Orada bilumum testler vs, içimiz rahatladı en azından. Gece tabii uyuma-uyumama arası gidip geldik...

Sabah yola çıktık. Nil'in dişlerindeki siyahlıklar uzun zamandır canımı sıkıyordu. Anneevinde gitmediğim doktor kalmadı ama güvenemiyorum da... Kendi diş doktorumuzu aradık, eve gelmeden ona gittik. Bu siyahlıkları vücut yapıyor, sudan bile olabilir, çürük desem, şüphelensem hemen çocuk uzmani dişçi arkadaşım var ona yönlendiririm, yine de 3-4 ayda bir sen göster bir dişçiye dedi. İçim rahatlamış olarak eve geldik.

Dün gecenin de etkisi başta olmak üzere, uzun bir yolculuktan dolayı hepimizin pestili çıkmış durumda...

Yoğun bir koşuşturmaca bizi bekler...

Sevgiler Herkese...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...