29 Temmuz 2011 Cuma

bu haftanın özeti

Tüm yazdıklarım uçmuş...............Aggggggghhhhhhhhhhhh


Buraya geldim geleli yeniden doğdum adeta. Herşey yeni, yepyeni... Kurallar, kültür... Uzak olmadığım birşey olsa da yeni...

Sabahları Niloşu pusete atıp 15 dakika uzaklıktaki AVM de alıyoruz soluğu. Yanyana bir sürü dükkan. Tatlı krizindeysem bir bagel, bir donut....

Kışkış kilolar kışkış...

Pazartesi Lindsay ile oyun grubuna gittik. Her semtte Boys and Girls Club var ve belirli günleri. Sabah 9.30-11 arası toplanıyor anneler,bebekler...

Önce oyuncaklarla oynuyor cocuklar, anneler sohbet ediyorlar bu arada. Sonra dans ediliyor. Nil oyun oynamayı tercih ettiği için katılmadığı zaman mahçup olduğumda bir çok anne 'bizimki de ilk 3-4 ay katılmadı, üzülme ' dedi, ve teselli etti :)

Sonra da boyalar, kalemler, yapışkanlar ile bir kelebek boyama aktivitesi yaptılar-yaptık:)

Sonrasında Lindsay ile cocukları parka götürdük. Kudurdular. Oradan yeni açılan bir tayland restorantı.
.
Hem Niloşa hem de bana iyi geldi. Saat 2 gbi evdeydik, mutluyduk.

Ev hala adam olma yolunda ama aslında beni zorlayan Nil. Oyuncaklarını toplamıyor. Arabada araba koltuğuna oturmuyor, beni-bizi çok zorluyor...

Bugün kızımile evin karşısındaki otobüs durağından otobüse binip downtowna gidicez. TJ de bizi karşılayacak.

Pazartesi tatil.Uzun haftasonu diyorlar, bir tane de eylül ayında var....

önceki yazıma yazdığım ama buraya yazamadığım çok şey var.
bir sonraki post konusuda onlar olsun...

Canım ülkem, özlüyorum seni...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...