16 Temmuz 2011 Cumartesi

Kanada dan Merhaba

TJ'in bilgisayarindan yaziyorum bu postu...

Annem-babam-kayinvaldem ve kayinpederimle beraber havaalanina gittigimizde uzuntuden cok stress vardi uzerimde...

Kural 1- Sakin yaniniza cok fazla esya almayin
2 tane el valizim, 2 sirt cantam ;1 tanesi Nilosun ile o kadar zorlandim ki, sonunda BA gorevlisi el valizlerinden birini bagaja yollamayi teklif etti-kendisi de anneymis, minnetle kabul ettim...

Londra aktarmasinda terminal degisikligi ile hayatimin en zor anlarindaqn birini yasadim. O kadar esya- Nil- bi de metroya bindik-son anda ucagi yakaladim. Turk Vancouverli olmasa yapamazdik. Zaman zaman \nilosu o tasidi

Calpol ve atarax ve Nil in sutlerine el koydular. Sutunu icersem veririz dediler ama 5 paketten 2si acilmisti ve ben tadina bakmistim bile. Kizim baksin dedim dinletemedim:)

Vancouver a inis rahatti, ucakta Nil cildirdi yine. Yemek yedi, kendi haline biraktim rahat ettim.

Inince TJ gelmis bir arkadasi ile, benim de arkadasim gelmisti ama yolumuz uzundu 5 saat yola ciktik.

Saat 3 gibi evdeydik. Nil yolda uyudu, bi daha da uyumadi. Ben de jetlag zaten. Bi de homesickim azicik...

Tepemde sipa firsat bulur bulmaz yazicam

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...