8 Temmuz 2011 Cuma

Haftaya bugün Özlem & Nil Yolcu...

Annem ne zaman birşey için gün saysam der ki : 'Üzülme, sayılı gün çabuk geçer!'

Çabuk geçti diyemem ama birşekilde geçti günlerimiz. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Birtarafımız mutlu, bir yanımız hüzünlü.

Pembe gözlüklerle bakmıyorum hayata, çok kolay olmayacak, biliyorum. Yeni bir yer, yeni insanlar, arkadaşlar...

Ama çekirdek ailemiz YENİDEN birarada olacak. Nil babasına, ben kocişe kavuşacağım.

Çok istediğim-iz birşeydi. Yapamasaydık 'Keşke' diyecektik.

Ve ne mutlu ki, artık gün sayıyoruz resmen.

Yolculuk beni korkutuyor, ben bayılırım aslında havaalanlarına. Çeşit çeşit insanları gözlemlemeye:) Ama işte NİL faktörü var kocaman. Kolay değil, biz bile ne hale geliyoruz en ufak bir değişiklikte...

Bir varsam şöyle derin bir 'Ohhhhhhhhhhh' çekicem:)

Ankaraya gitmeden yine yazıcam:)yine yazıcam!

2 yorum:

Gulcin dedi ki...

simdiden iyi yolculuklar.
evet baslangiclar kolay degil ama istediginiz bir seyi yapiyor olmak guzel. umarim her sey umdugunuzdan da kolay olur. Bazi cocuklar da cok seviyor yolculuklari bakarsiniz Nil de oyle olur :)

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler Gülçinciğim,
evet kolay olacak diyelim:),dileyelim ve olsun:) Nil doğduğundan beri uçan bir bebek ama işte uzun yol ..:) Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...