10 Temmuz 2011 Pazar

Görüşmek üzere....

Mart ayından beri göçebe bir hayat sürüyoruz. Bir oradayız bir burada. En sevmediğim şeyi yapıyorum. Eşya topluyorum, eşya hazırlıyorum. Dağılıyorum, yayılıyorum, toplamaya üşeniyorum. Son dakika golleri oluyor bir de. Aniden koşuşturmaca, stress. Bayılacak gibi oluyorum.

Yarın Ankara yolları. Orada yine dök-seç-topla-ütüle-yerleştir. Off yazarken bile fena oluyorum. Hakkını yemeyeyim asıl yük annemde. Ben dökücem ve seçicem, o yerleştirecek...

Bugün farkettim aslında. Göçebe hayatım orada da bir süre devam edecek. Az eşya ile yaşamanın ne demek olduğunu anlayacağım.

Haftaya internetim yok. Bir sonraki postu perşembe check-in yaparken yazamazsam muhtemelen Kanada dan yazacağım:)

Mutlu bir hayat yaşadım ülkemde. Az ama öz dostum oldu. Arkamızda olan ailelerimiz vardı...

Yurtdışında yaşamak çok ama çok istediğim birşeydi...

Ve şimdi YİNE YENİDEN YENİ BİR MACERA, Bilmediğim bir yol daha...

Üzüntülerimi, sevinçlerimi yine İLK buraya yazıp, burada paylaşacağım!

Biliyorum ki, kimse anlamasa da beni, blog dostlarım anlayacak...

Görüşmek üzere....

7 yorum:

Gulcin dedi ki...

simdiden kolay gelsin ve iyi yolculuklar. Insanin hayal ettigini istedigini yapabilmesi cok guzel. Insallah her sey sizin icin cok guzel olacak!

kuzunun annesi dedi ki...

Yolunuz acık olsun , hayallerinde opldugu kadar güzel bir gelecek dilerim hepinize

Seyhan dedi ki...

yolunuz açık olsun özlemcim. Herşey gönlünüzce olsun. Kimbilir belki ziyaretinize geliriz :)

Asortik Krep dedi ki...

Seni çok özleyeceğim.Mutluluklar diliyorum yeni yaşamında.Herşeyin üstesinden gelebilecek birisin biliyorum ama yine de bol şanslar diliyorum.

Ozlem dedi ki...

Çok tesekkür ederim. İyi ki varsınız. Hep olun:) Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Öpüyoruz sizi, tek tek...

Çiğdem Atabey dedi ki...

yolun açık, herşey gönlünce ve koaly olsun Özlemcim.. Seni tanımaktan mutluyum.. :)) kucakalrım..

Ozlem dedi ki...

Bende seni tanıdığım, yollarımız kesiştiği için ÇOK mutluyum Çidocum:)

Bekleriz oralara:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...