14 Haziran 2009 Pazar

Unutmamalı...


Tatil de Annelere not (AN:)diye adlandırdığım minik yardımcı notları yazmaya başladım bile. Yarın yayınlamayı umuyorum ama ondan önce tatilde neler yaptık kısa kısa yazmalı, bu harika anları unutmamalı...

Ben tatilde...

Bolca kitap okudum
Gölgede güneşlendim
Martini
Mojito
ve
Bloody Mary tükettim
Yeni bir arkadaş edindim
Nil'i sevdim,kokladım


Nil tatilde...

Hergün elbise giydi
Sıcağı çok sevdi...
Hamama girdi
Taze armut püresi yedi
Herkese gülümsedi
Anne-baba sevip koklayınca mest oldu:)

TJ tatilde...

Kaydıraktan kaydı
Çokça yedi
Bolca içti
Biraz yüzdü
Nil'i kokladı,sevdi....

3 yorum:

yeliz dedi ki...

hoşgeldiniz, senin yaptıklrını okuyunca... hayatımın tatili diyebilirim, özledim içki içmeyi:)

Seyhan dedi ki...

hoşgeldiniz tatil yazını bekliyorum bizde temmuzda bir aylığına kaçıyoruz bende tereddütteyim nasıl olacak diye tecrübenden yardım bekliyorum sevgiler

Ozlem dedi ki...

Yelizcim Merhaba:)
Bir gün beraber inşallah:)

Seyhan Merhaba:)
yarın da devam hatta sonrası da var:)
Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...