2 Haziran 2009 Salı

Şans mı desek kısmet mi :)

Ne desem bilemedim daha dün yazdım CMillerle tatile çıkacağız diye ya, yok vallahi gelemiyorlar. Son dakika mecburi işler vs...

Kadere inananlardanım. Biz ki haziran sonunda tatile çıkmayı düşünüyorduk, onlar da orayı ayarladılar diye haziran başına karar verdik. Antalya yoktu aklımızda, şehir içi olması mantıklı geldi:).

Ne diyelim,
herşeyin hayırlısı!

Bu arada gerçekten ailecek geçireceğimiz ilk tatil olacak.

İşte asıl macera pazartesi başlıyorrrr....

3 yorum:

Tekir dedi ki...

Her işte bir hayır vardır derler ya... Size iyi tatiller, bolca eğlence, bolca dinlence diliyoruz... Gelince detayları da isteriz...:)

Özlem ne zamandır soracağım unuttum, kedicik nasıl? Nil ve kediciğin arası nasıl?

Sevgiler
Ada&Tekir

yeliz dedi ki...

aaa tekir haklı ya ben unuttum kediciği, hiç haber alamıyoruz ondan? tatil maceralarını heyecanla bekliyoruz:)

Ozlem dedi ki...

Tekir , Yeliz Merhaba,
Oradan da güncemeyi düşünüyorum blogumu, iki satırda olsa:)
Yoda şu anda bir arkadaşımda:) Onlarda bayıldılar ona. Gelecek 1 aya, bakalım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...