5 Haziran 2009 Cuma

Babyshopping & mama sandalyesi



Kuzucuğumun tatlı annesi beni MİMlemiş,
tatile gitmeden hemen yazmalı!

Nil'in cinsiyeti belli olmadan annemle alışveriş seanslarımız başlamıştı. Önceleri belki erkektir diye pembeleri uzaktan severken,kız olduğunu öğrenince ilk olarak pembe bir elbise almıştık mothercareden:)

Genelde indirim zamanı yapıyoruz alışverişi-acil ihtiyaç yoksa-.Hediye gelenler hediye kartı ile geldiyse daha da seviniyoruz. Geçenlerde bir arkadaşım Kanzdan birşeyler almıştı mesela, gittik verdik-bu yaz kıyafet bolluğumuzdan dolayı- yerine gelecek yaza harika bir elbise aldık.

Gelelim hangi markaları sevdiğimize!

Marks&Spencer: Kıyafetler harika, penyeleri nefis. Yıka yıka hiç bir şey olmuyor. İndirim zamanı ya da ihtiyacımız var ise normal zamanda alıyoruz. Arada promosyonlarda olmuyor değil. Hamile arkadaşlarıma kesinlikle öneriyorum hastane çıkışlarından -organik olanlar-çok ama çok memnun kaldık.Tulum ihtiyacım varsa ilk adresim. Kısa kollu bodyleri de severek kullanıyoruz.

Mothercare: Sadece kıyafet değil, pratik şeylerde var. Gezmeye bayılıyorum, elim boş çıkmıyorum:)Tulum ihtiyacım varsa ikinci adresim.

Benetton 0-12: Rengarenk ve yumuşacık. Bodyleri Marks&Spencerdan sonra en iyi olan
2. yer. Bazen Nil'e aldıklarımın büyüklerinden bende istiyorum:)

Chicco: Hastane çıkışı Nil'e şalvar gibi olmuştu 3 aylık olana kadar giydi:) Onun dışında seviyoruz:)Kısa kollu,uzun kollu bodyleri hep buradan aldık.

Zara: Fiyatlar azıcık tuzlu ama ben Zarada özellikler erkek çocukları için zevkli şeyler görüyorum. Yeni yeni giymeye başladığımız 2 T-shirtümüz var. Çok güzeller.

Kanz: Bu markadan da bolca alışveriş yaptık. Güzel şeyler var. Sadece kot pantolonu almıştık onu sevmedim.

Premaman: Hamile kıyafetlerimi almıştım. Memnun kalınca geçen yazdan Miniğime nefis elbiseler aldık. Bu yaz giyecek inşallah:)

Ceylan Bebe: Yazlık iki kısa tulum aldık. Kumaşı harika, fiyatlar uygun. Bebek çantamı da buradan aldım. Severek kullanıyorum.

Panço: Gelen hediyeyi tulumla değiştirmiştim, penyesi kalındı. Yazlık harika bir kısa tulum aldım.Bakalım nasıl çıkacak?
Onun dışında
Özelcan bebe: Çalışanlar güleryüzlü ve ilgili. Memnun olarak ayrılıyorum.Ürünle ilgili sorun yaşadığımda kolaylaştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar.Kıyafet almadım ama puset başta olmak üzere yoğurt makinesi, oyuncak gibi bir çok şeyi buradan edindim:)

Top 3 dersek

Marks&Spencer
Mothercare
Premaman

Kızlar & tecrübeli anneler,
benden de size bir soru gelsin,
artık yavaş yavaş mama sandalyesi edinmemiz gerekiyor. Jane'in mama sandalyesini beğendim ama karar veremedim.

Hangi markayı aldınız? Memnun musunuz?

6 yorum:

gezicini dedi ki...

mama sandalyesi olarak chicco kullanıyoruz. ama tavsiye ederim diyemem.biraz büyük geliyor bize. araştımak lazım.
not.kuşlar sizi bugün real civarında görmüşler, doğru mu acaba?
iyi tatiller.
sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Gorkicim,
görüsemedik, gelirgelmez inşallah:)aaaaaaa
sizde mi ordaydınız?:)özledim çok!

Anne Duru dedi ki...

bize de bi arkadaşımız chicco getirmişti hediye olarak,ama daha hayata geçirmedik...tecrübe eder etmez paylaşırım..iyi tatillerr

ilknur malci dedi ki...

ankaralı anneleri bulduğuma sevindim.hepsi istanbul ya da izmirde sanıyordum :)))

ben mama sandalyesi olarak chicco poly kullanıyorum.yatma pozisyonu oldugu için tercih etmiştim ve kızımı çok küçükken altını biraz yükselterek yatırdım.kızım çok seviyor.aslında ilk aylardan kullanmaya başlamak alışmaları açısından çok iyi oluyor.bu yüzden doğru bir seçim yapmışım.

kuzunun annesi dedi ki...

E-bebekten baby crespo aldım 100 liraya . Piyasadaki pek cok sandalyeden farksız , cok uygun geldi fiyatı .3 kademe yatma ayarı , 5 kademe boy uzunlugu var .
Kullanmaya basladık bile , tablasını cıkardım , Eloşa koltuk oldu :)
İyi tatiller , mim için tesekkürler

Yesim dedi ki...

Bizim mutfakta fazla yer olmadigindan ikea mama sandalyesini tercih ettim. Kullanisli, pratik, az yer kapliyor bir de sirt minderini takinca Ela icinde pek rahat :) Ama Nil daha kucuk oldugundan koltugu ayarlanabilir birsey ona daha uygun olur sanirim.
Iyi tatiller...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...