22 Haziran 2009 Pazartesi

Konaklara çözüm!

Bebeklerde konak yani kafa derisinde yağlı kepeğimsi kabuklar çok sık görülürmüş.
Geçtiğimiz ay doktor kontolümüzde doktorumuz Mustelanın şampuanını önermişti.
Öncesinde Nil'in kafasına zeytinyağı sürdük ama bir türlü yumuşamadı konaklar.
Mustela şampuanı uzunca bir süre kullandıktan sonra, tatilde Larespark müdürlerinden Dicle Hanım gördü Nil'in konaklarını. Johnson Baby oil(bebe yağı)'i bebeğinizin kafasına sürün ve tarayın dedi.

Geçen haftaki doktor kontrolümüzde doktorumuza deneyelim mi dedim, deneyin, zararı olmaz dedi.
Ertesi gün denedik:)

Johnsons Bebe yağını pamuğa döküp Nil'in kafasına sürdüm ve bekledim 5 dakika kadar. Sonrasında ince bir tarak ile yavaşça taradım.Zaten yumuşamaya başlamış konaklar daha da yumuşadı ve tek uygulama ile tamamen kurtulduk konaklardan.

Hala geçmediyse konaklar, denemekte fayda var.

8 yorum:

Tekir dedi ki...

Ada'ya Mustela kullandık biz, hala da kullanıyoruz iyi geldi. Yağ konusu da aklımızda bulunsun zira bu konak denilen şey hiç hoş değil...
Sağol Özlem.

yeşim dedi ki...

Biz de Merti kafasına sebe med'in bebe yağını sürüp bekletip yıkamıştık, süper işe yaradı, tavsiye ederiz..

Ozgur dedi ki...

Biz de Mustela kullaniyoruz. Çok azaldı, bir kaç parça kaldı. Ama mantıklı geldi. Deneyelim. İyi ki yazmışsın...

Ozlem dedi ki...

Merhaba Tekircim,
Bence de hoş değil ama açıkçası daha önce taramaya kıyamamıştım ama iyice yumuşadıktan sonra tarak değer değmez kalktı konaklar:)

Yeşimcim,
Merhaba:) Aslında bebe yağı demek daha doğru olur, dur düzelteyim:)
Teşekkürler yorumun için!

Özgür annem:),Mustela gerçekten de yumuşatıyor ama asıl sonucu bebe yağı ile aldık. Umarım ie yarar:)
Sevgiler

yeliz dedi ki...

teşekkürler özlemcim bizde de biraz var. sanki yıkanınca geçiyor ama yağı denemekte fayda var.

Seyhan dedi ki...

Özlem teyzesi Defnoş teşekkür eder sana
bugün okuyunca hemen denedim % 80 i gitti , bizim doktor sıksık yıka demişti ama yıkamakla düzelmedi bu süpermiş iyiki yazmışsın teşekkürler sevgiler

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Dene mutlaka:)

Seyhancım,
Çok sevindim kızımın tatlı adaşı:)

Öptük sizi:)

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Ben de oğlumda doktor tavsiyesiyle zeytinyağı ile bebe yağını karıştırarak sürdüm, hafifçe tarayınca geçiyor. Tek başıa z.yağı ağır geliyor sanırım biraz, o yüzden bebe yağını da eklemek de fayda var.
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...