17 Haziran 2009 Çarşamba

Onlarsız asla:)

Poşet bolca poşet almalı! Kaka mı yaptı, koy poşete at, kirli kıyafetleri koy, kaldır gözünün önünden:)

Minik bir bardak bebek deterjanı! Otele gider gitmez bir baktım heryerimiz kaka. Oda servisine anlattım durumu, persilin konsantresi varmış bir de minik kova. Tatil boyunca her kaka durumlarında-sırtımıza kadar kaka olduğu da oldu-azıcık detarjan ile sıcak suda bekletip o kovaya koyuyordum.Bol su ile durulayıp doğru balkona. Eve gelince tekrar tekrar yıkandı ne de olsa. Bir daha ki sefere kendi bebe deterjanımı koyucam 1 minik bardak.

Sudo crem: Mucize gibi birşey. Her alt açmada bolca sürdüm-malum pişik falan olmasın zaten sıcak. Olurda dışarda kaka yapar vs. Gerçekten de tatil boyunca hiç sorun yaşamadık. Her derde deva:) benim sinek ısırıklarıma, arkadaşın güneş yanıklarına bile iyi geldi. Yanımdan ayırmıyorum artık:)

Cibinlik: Kesinlikle rahat bir şey, lastikli olanından vardı taktık pusete Nil uyuyunca:)-Nil uyumadan takınca bas bas bağrıyordu:)-

Kanguru: Almadım ama akşamüzeri sahilde yürüyüş yaparken Nil'i kucakta taşımak zor oluyor. Kanguruyu almadığıma azıcık pişmanım desem:)

Güneş kremi: Bolca sürmeli

Stilex: Sinek sırığı sonrası-Nil den çok ben kullandım-
Defans: El altında bulunmasında fayda var:)

Dostlar,
eklemek istedikleriniz ya da unuttuklarım var mı?
:)
***
Calpol ateş düşürücü-merci Eloş'un annesi:)-

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Evet canım , calpol ateş düşürücü :) Ne olur ne olmaz

Ozlem dedi ki...

Aynen cnm, o da valizde yerini aldı:)ekleyeyim hemen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...