4 Haziran 2009 Perşembe

Şu aralar....

Evettt şu aralar tatil heyecanı sardı bizi- beni- bizi resmen:)

Kıyafetler hazırlanacak, ütülenecek. Nil'in eşyaları bir kenarda duracak. Güneş kremi vs valizdeki yerini alacak:)

Off en sinir olduğum şey bu göbekle bikini giysem mi giymesem mi, mayo alsam mı yoksa almasam mı ikilemi yaşanacak...

****
Bizim kız geçenlerde armut yedi ve çok sevdi. :)
Birde yoğurt makinesi ediniverdim, tatil dönüşü ev yapımı yoğurt yapma denemeleri başlayacak.

Ev yapımı yoğurt ve ben:) Ben ki Sütaştan başka yoğurt yemem ama Nil'in hatırına deniycez, yapıcaz, tüketicez:)

Herşey bu Minikler için:)

2 yorum:

Tekir dedi ki...

Mayo mu bikini mi sorunsalını ben de düşünmeye başladım. "Hiç kimseyi takmam ben giyerim güzel güzel bikinimi" diyorum ama sonra "yok yahu, bu senecik bir mayo alayım da toparlasın beni" diyorum... Mayoda ıslandı-kurumadı problemi var, bikini değişimi çok kolay bir malzeme, alt üst farklı konbinleyip sahilde bir havluyla değiştirmek pratik vs... Mayo alınca da iki tane almak lazım bence. Öff en iyisi şu göbeklerin erimesi tabii, böylece sorun kökten çözülür :)

Ozlem dedi ki...

Tekirciğim:)
Valla keşke 4 gün içinde göbeciğim erise:) Bende senin gibiyim önce takmam kimseyi diyorum ama sonra yok ya siyah mayo ince gösterir diyorum:) Derdimiz büyük yani:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...