1 Haziran 2009 Pazartesi

Bebekle Tatil Hazırlıkları

Haftaya bugün yani pazartesi Antalyadayız!

Bebekle yani Nil ile tatile çıkacağımızı duyan herkesin tepkisi şöyle oldu:
-Tek başınıza mı?
Ben: Evet ailecek üçümüz ama 3 yaşında çocuğu olan arkadaşlarımızla beraber.
-İyi cesaret,bravo!

Ben bu anlamda tatile çıkmayı önemsiyorum. Üçümüzün beraber geçireceği ilk tatil. Her yıl başbaşa geçirebileceğimiz böyle fırsatlar yaratılmalı diye düşünüyorum.

Aslında benim niyetim erken rezervasyondan yararlanıp haziran sonu tatile çıkmaktı. Hatta bebekli arkadaşlar da göl evi denilen önünde havuz olan villa tarzı evleri tavsiye etmişlerdi. Bende bayılmıştım ama tam o sırada CMiller demezler mi'Antalyaya gidiyoruz 8 haziranda siz de gelin'.

Otelin Antalyanın içinde olması ve yaptığım bir kaç ufak araştırma beni-bizi- memnun etmiş olmalı ki :)haftaya pazartesi 6 günlüğüne Antalyadayız:)-bir aksilik çıkmazsa tabii.

Son bir haftadır liste hazırlıyorum.

Cumartesi eczaneden aldıklarım:

Coopertone güneş kremi-50 faktör
Mustela yüz nemlendiricisi
Bebek sinek kovucusu: eczanede off vardı ben bebek için defans ya da dalin istedim.

Evde olup valize konacaklar:

Calpol Ateş düşürücü
Sudo krem: Pişik kremi olarak
Stilex : Sinek ısırığı sonrası sürmek için
Cibinlik :Yatağımızla beraber gelmişti, lastikli. Pusete Nil uyuduğunda takılabilir diye düşünüyorum.
Şampuan & Vücut jeli & kremi
Tırnak makası
Mama önlüğü
Kısa Tulum
Elbise
Uyku tulumu
Bez
Biberon
Şapka
Mayo
Havlu
Kaşık & Tabak: Otelde meyve püresi verebilirim
Oyuncak
Kusma Bezi
Çorap
Hırka&Yelek
Battaniye(ler)

Bu hafta bolca tatilden söz etmeli:)

Nefis bir hafta sizin olsun!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...