16 Haziran 2009 Salı

Bebekle ilk tatil -2

Carşamba:
Rutinimiz oluştu gibi.Bu kez deniz değil ama bebek havuzuna bebeğimin ayağını değdirmeyi deniyoruz.Miniğim ağladı ama suyun ılıklığından olsa gerek o kadar da uzun sürmedi bu kez.Ayağımız ilk kuma değdiğinde saatlerce bağırmıştık ama şimdi alıştık.
İlk kez hamama girdik.Nil odadaki küveti sevmedi. Hamam da babanın kucağında-kapının da açık olması ile hemen yıkanıyoruz ılık suda. Miniğim bayıldı hamama. Gelsin gülücükler. Ne yazık ki bu anı ölümsüzleştirecek tek bir kare yok elimizde. Hamam sonrası azıcık mırın kırın ama sonrasında odamızda park yatagında uyku keyfi ve sonrasında delıksiz uyku hemde normal saatınden 15 dakika sonra!
Yaşasın:)


Pazartesi dışarıda uyutmayı denedik olmadı, salı günü odada Nil tam uyumadan pusete koyduk, yemeğe öyle gittik, o da olmadı. Ama çarşamba günü olayı çözdük.Evde uyuduğu gibi önce duş, sonra mama ve sonra müzikli dönence ile rahat bir uyku. Evet evdeki dönencemizi Antalyaya da götürdük. Nil derin uykuya daldığı zaman
pusete koyuyoruz ve uyumaya devam ediyor. Olur da derin uykuya dalmadan koymuşsak pusete ona da yazık,bize de:) uyumak daha da zorlaşıyor.

Annenin Notu: Miniğim Nil,Tracy teyzenin kulakları çınlasın, rutininin bozulmasından hoşlanmıyor. Kendi evdeki düzenini dışarıda da uyguladığımız zaman o da rahat biz de.

Perşembe: Arkadaşlarımız gitti bile...Babamız bugün tüm gün çalıştı, bizse havuz kenarında keyif yaptık. Oteldeki personel inanılmaz ilgili. Nil ilk kez burada yeşil elma püresi yedi ve çok sevdi. Armut püresi de denedik. Azar azar hergün biraz yiyoruz. Taze taze:)

Cuma:Nil baba kucağında sahilde yürüyüş, keşke kangurumuzu da getirseydik:). Denizi sevemedik, gerçi şimdi daha da ılık ama istemiyoruz denize ayağımızı sokmayı. Keyfimiz yerinde:)Sahilde kumda annenin kucağında oturmaktan keyif alıyoruz,ayağımız kuma değince artık tepki vermiyoruz.Keyif alıyoruz her andan:) ailecek!

Annenin notu:İlk tatilimizden Nil'e bir hatıra kalsın istedim. Toplayabildiğimiz kadar deniz kabuğu toplandı,eve gidince bir çerçevenin üzeri kaplanacak, içine ilk tatilden güzel bir fotoğraf yerleştirilecek.
Unutmamak , büyüdüğünde Nil'e ilk tatilimizden demek adına:)

Cumartesi:Eve dönüş, uçağımız akşam 20 de! Odayı akşam 6 gibi boşaltıcaz. Otel şu anda dolu olmadığı için ve de otelde tanıştığımız 6 aylık bebeği olan otel müdürlerinden Dicle hanım bize kolaylık sağladı, ets'nin yapamadığı güzelliği yaptı. Şimdi içimiz rahat. Sabah kahvaltıda herkese teşekkür ediyoruz. Havuz başında Nil uyukluyor. Sonra sahilde yürüyüş,odaya gelip eşyaları toplarlama. Arada sırtımıza kadar kaka.


Annenin notu: Akşamları uyku tulumu götürürken azıcık tereddütlüydüm ama en iyi çözüm buymuş. Akşamları hava rüzgarlı, sinekler etrafta bolca var. O nedenle ince uzun kollu tulumlar akşamları kurtarıcımız oldu. Cibinliği de unutmamak gerek:)

Sonra Nil'i baba ile bırakıp, masaj-bakım yaptırmaya iniyorum. Nil baba ile odada keyif yaparken, aşağıda azıcık masaj, cilt bakımı vs. Gerçekten iyi geldi. Tavsiye ederim:)

Sonrası hemen hazırlanma, otelden çıkış ve havaalanında yaşanan perişanlık. Yanıma termosumu almıştım, uçağın kalkış saatine göre Nil de o saatlerde uyuduğu için sorun yaşamayız diyordum ama uçak 1.5 saat geç kalktı. Hava fırtınalı olduğu için sallanarak-sağsalim-döndük eve.

Annenin Notu: Nil hala kusan bir bebek olduğu için ben kıyafet alırken normalde günde 2 kez kıyafet değiştiriyorsak 2 ile çarptım. Mesela gündüzleri 1 kıyafet 1 yedek bir de akşam uyku tulumu.Toplam 3. Biz 6 gün kaldık. Aşağı yukarı 20 parça ile geldik ve ancak yetti diyebilirim ama dediğim gibi Nil kusan bir bebek, kaka olayı, sıcak vs.. bunları da hesaplamak gerek o nedenle fazla eşyadan zarar gelmez bence.Bolca önlük almıştım, önlük kesinlikle kurtarıcı.

3 battaniye almıştım yanıma, 2 tane alabilirmişim. Hava soğuk olduğunda alacarte restaurantlarda 2 şal isteyip cibinliğin yanından ana kucağına sarıp sarmaladığım zaman hem Nil'i rüzgardan korudu hem de içim rahat etti.

Devamı gelecek
en çok kullandığım ürünler, almadan tatile çıkayın diyebiceğim şeyler:)
onlarda yarına kalsın:)

Sevgiler!

7 yorum:

Anne Duru dedi ki...

ay bi dakka yaaa larespark antalyada kaldık demiyceksin di miii
ben istanbuldakinde çalışıyorum dicle dedin de..canım benim o da tazecik anne...beğendiniz mi otelimizi???

Ozlem dedi ki...

Aaaaa:)
Çok beğendik:)
O da ayrı bir post konusu:)

Ozgur dedi ki...

Ne güzel gittiniz geldiniz:) Biz de yakında düşücez yollara, tekrardan listeleri kontrol eder, yorumları yaparım o zaman!
Gerçi biz yazlıkçı olucaz önce, biraz daha rahat. Ama olsun! İyi ki yazdın.

Allah nicelerini göstersin. Yaşaasınn taaatiiillll.

Ozlem dedi ki...

Beklerim yorumlarını Özgürcüm,
ekleyelim-çıkaralım:) elimizin altında olmasında fayda var:)
Sevgiler!

serap dedi ki...

bende bebeğimle tatile gitmek istiyorum fakat endişe ve korku icindeyim daha yeni beşinci ayına girdi antalya ya gidiceğiz ama bebeğim uzursuzmu olur diye endişeleniyorum 10 gün sonra yola cıkıcağız bebğimi zatan yol yorucak 15 günlük bir tatil bize harikamı olur zehirmi olur artık bilmiyoruz size soruyorum tati bebeğime ayı olarak uygunmu acaba ne yapsam bana akıl verin ona göre hareket edelim kızımı gezdirmeyi cok seviyorum doğduğu günden beri geziyoruz yalnız biraz uysuz denizi ilk defa deniyceğiz nasıl olucak bilmiyorum fikirlerinizle bana yardımcı olursanız sevinirim???

Ozlem dedi ki...

Merhaba Serap,
Araba ile mi yoksa ucakla mı gideceksiniz bilmiyorum ama biz ucakta cok rahat ettik.Nil 5 aylık iken çıktık tatile.Rutini bozmamaya ve değişilikleri adım adım uygulamaya dikkat ettim. Ciddi bir sorun yaşamadan sağsalim döndük evimize:) Bebek bebeğe benzemiyor, benimki denizden hiç hoşlanmadı,gerçi Antalyaya biz haziran başında gittik deniz gerçekten çok soğuktu belki şimdi olsa sever. Sana tavsiyem zorlama ve adım adım ilerle.Denize girerseniz yanına bir pet şişe normal su al. Gözüne deniz suyu falan kaçarsa, rahatsız olmasın Minik:) Umarım yardımcı olabilmişimdir:) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

arabamızla gidiceğiz eşim ucaktan yana ama kayın validem kücük cocukla ucağa binmemize razı gelmiyor eşim ıspartalı önce oraya geciceğiz kızım tatile gitmeden yeterince ırpalanack ilk defa görücekler kızımı onlarada hak vermek lazım nede olsa torunları bebeğim hava değişiminden zorlanmaz umarım yinede bana yardımcı olduğun icin cok teşekkür ederim özlemcim anne olmanın sorumluluklarını bilgi alarak daha bir afifliyor sanki yaz ayları bebeğimi zorluyor yemiyor doğru düzgün birde tatili atlata bilsek bunaldık iyice özlemcim minik kızın benimki gibi inatcı galiba benim kızımın ismi tuana cok inatcı beş aylık olmasın arahmen bizi parmağında oynatıyor allah annelere babalara sabır versin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...