17 Ocak 2012 Salı

Nil 3 yaşında...

17 Ocak 2009, saat sabah 9.20.

Daha dün gibi herşey ama bu kez buruk, ben Kanada'da doğum günlerimizde bir tuhaf oluyorum. Kendimi yapayalnız hissediyorum, boğazım düğümleniyor...

ilk doğum gününü acilde, 2. doğum gününü ise en yakın arkadaşın Alya ile kutladın. Ne güzeldi geçen yıl Alya ve Ebru ile geçirdiğimiz o gün. Özlüyorum!

 Bu yıl ise baba işte, anne-kız başbaşa olucaz...

Cumartesi Kanada da sevdiklerimiz geldi evimize, Cido-Murat ve Nil in ağbi ailesi. Niloş saat 22.30 a kadar koşuşturdu, güldü, mum üfledi, ıslak kek yedi ve sonrada yorgunluktan bayıldı. erken doğum günü kutlamamızdı...

Bir pastaneye ısmarladığım meyveli pasta ise burada yediğim en hafif pastaydi. Nil benim yaptığım ıslak keki tercih etti:)

Bu hafta doğum günü kutlama haftası...
Cumartesi Lindsayler kahvaltıya gelecekler ve Nil yine mum üfleyecek...

Ben bu aralar çok şey öğreniyorum, insanın çocuğunun olması non-stop devam eden bir öğrencilik hali...
Kimi zaman kafa karışıklığı, kimi zaman suçluluk duygusu, çokça zaman mutluluk...

Bebeğim,
büyüyorsun, kocaman oldun. O kadar akıllısın ki, yaramazlık yaptığında sana kızarsak ya da yapma dersek hemen gülümsüyor ve cilve yapmaya başlıyorsun. Hayır demeyi zorlaştırıyorsun.

Dogru beslenmeyi hem kendin öğreniyorsun, hem de bana öğretiyorsun.

Sevgini hep belli ediyorsun,
Kimi zaman No, kimi zaman Hayırrr diyorsun,ama sinirlendiğin anlarda bile aniden gülümsüyorsun.

Evde çiçekleri sulamayı ben unutuyorum ama sen asla unutmuyorsun.

Sen gülümseyince herşey renkleniyor, en umutsuz ve mutsuz anlarım ANLAM kazanıyor.

SAĞLIKLI*MUTLU*HUZURLU
ANNELI & BABALI* AILELERIMIZ* DOSTLARIMIZLA DOLU
YILLAR BEBEĞİM.....


IYI KI DOĞDUN!

11 yorum:

gülce'nin annesi dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun Nil,mutlu yıllar...

kuzunun annesi dedi ki...

Buradan da kutluyorum kızçenin doğumgününü . Mutlu yıllar , güzel bir yaş , sağlık ve bol eğlenceli günler sizlerle olsun

turkuaz kıyılar dedi ki...

Nil kızın yeni yası saglık ve nese dolu olsun...nice yıllara,sevgiler...

Elif dedi ki...

Nice güzel seneler diliyorum :)

Eylem Atılgan dedi ki...

Nice nice güzel sağlıklı yıllar diliyorum Niloş'a annesi ve babasıyla. Üzülme, yakında Kanada'daki hayatınızda dostlarla dolacak, bu ilk zamanları gülümseyerek hatırlayacaksın.

Ozlem dedi ki...

Tesekkuler Gulce'nin Annesi:)

hayat'im ne cabuk buyuyorlar degil mi?

Turkuaz kiyilar, tesekkurler, saglik en onemli sey:)

Sevgili Elif, tesekkurler:)

Eylem'im, umarim dedigim gibi olur, iyi insanlar cikar karsimiza ve seneye daha coskulu kutlariz dogumgunlerimizi:)

Tesekkurler ve Sevgiler Dostlar...

yeliz dedi ki...

of ben nasıl kaçırdım? sahi istanbuldaydım dünkü yazıları hep kaçırmışım:(
Özlemcim anneliğinin 4. yılını kutlarım. Ve Nil güzelinin doğum gününü... mutluluk getiren bir sene olsun, sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,kalp kalbe karsiymis, 1 saat once mesaj attim sana face den:) tesekkurler canim, hep birlikte:)

Asortik Krep dedi ki...

Nil'in doğum gününü seninde doğurma gününü kutluyorum.

Adsız dedi ki...

Canım mutlu ve sağlıklı nice yıllara.... Bz de sizleri çok özlüyoruz :) Alya-Ebru

Ozlem dedi ki...

Asortik sagol canim,
Alya-Ebru, Hep birlikte canim, aklimizdasiniz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...