9 Ocak 2012 Pazartesi

Nasılız? ortaşekerli...


Cumartesi Muratlarla kahvaltıya gittik. Aslında yeniyıl ertesi gidecektik ama Nil halsiz ve hasta olunca ertelemişik. 

Orada sağlıklı,bol meyve ağırlıklı mamalar yedik. Nil mutlu. Eve geldik, kaka durumunu sürekli kontrol ediyorum, çok yapmadı.

Pazar günü ağzına tek lokma koymadan geçti, su bile içmedi. Nerede cumartesi yediği meyveler? diyesim geldi ama salı günü doktor kontolumuz var, onu bekliyorum. Tüm gün ızdırapla geçti, o birşey yemedikçe ben mahvoldum....Kakayı da akşam yapabildik, tüm gün ağladıktan sonra. Sonrasında yine birşey yemek istemedi, süt içti.

Yorgun, halsiz değil ama iştahsız. 

Kabızlık için verdiğim ilacı 2 kez vermeye başladım. Yine herşeyi yazıyorum, ne yedi, ne kadar yedi, not ediyorum....

Kısacası haftasonumuz ortaşekerli geçti.....
Yorgunluk tam gaz devam....
Ahhh bir türk kahvesi olsa, ve ben tadına vara vara içsem.....

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Özlem biliyor musun Ela sabah kakasını yapamadıysa asla kahvaltı edemiyor , ne zamanki yapıyor öyle rahatlıyor.
Acaba Nilin iştahsızlıgının nedeni bu mu ki ?
Kolay gelsin diyorum , ne diyeyim

Ozlem dedi ki...

Evet canim, cani yandigi icin yemek istemiyor. Ayrica ne kaka yaptiriyor ne yaptirmiyor biliyor ve sevdigi birsey bile olsa , kaka yaptiriyorsa asla yemiyor.

Sagol canim:(

kuzunun annesi dedi ki...

Aşmış valla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...