12 Ocak 2012 Perşembe

Nil ne izliyor?

Değişiklik olsun, havamız değişsin...Nil  2 yaşına kadar tv bile izlemedi. Ne zaman Kanadaya yerleşeceğimiz kesinleşti, işte o zaman Türkçe duysun, anlasın diye yumurcak tv ve baby tv izlemeye başladı. Kayyu ile de o zamanlar tanıştık zaten. Türkiye de kalacak olsak,muhtemelen elimden geldiği kadar uzak tutmaya çalışırdım.

işte bu aralar favori çizgifilmlerimiz....

Max and Ruby hem benim hem de Nil'in favorisi, konulara bayılıyorum, ciddi ciddi izliyoruz, Max'ın yaramazlıklarına gülüyoruz Max'ın  zekasına  ve ablası Ruby'nin sabrına hayranım ben kendi adıma.


Dora ve Diego: iki farklı çizgifilm ama benim için ikisi de aynı, 2 kuzen, kimi zaman beraber kimi zaman ayrı, maceradan maceraya koşuyorlar. Onlar hoplayıp zıpladıkça Nil mutlu oluyor, hopluyor, zıplıyor, dans ediyor.

Kayyu dan bahsetmeden olmaz , ama bu aralar çok Kayyu izlettirmemeye çalışıyorum ki, hastalık derecesinde Kayyuuuuu takıntısından kurtulalım, normal kıyafetler de giyelim. Ayrıca itiraf edeyim, ben Kayyu sevmiyorummm...


The Backyardigans ise hayalgücünü geliştirdiğine inandığım bir çizgifilm. Müzikler müthiş, Nil zaman zaman seviyor, zaman zaman o kadar ilgi göstermiyor ama ben seviyorum, muhtemelen büyüdükçe daha çok sevecek...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...