1 Ocak 2012 Pazar

Acilden eve geldik!

Home home sweet home, eve geldik. saat 21.30, turkiye saatiyle sabah 7.30 Gelmeden Nil in icinde biriken kakalari acmak icin sanirim tazzikli su verdiler. Sanirim diyorum, ben kendimi odadan attim, ve Nil her Anne diye bagirisinda agladim, agladim...

Sonra kremi ve ilaci aldik. Icinin temizlenmesi icin bir ilac. Kremin adi da Barriere slicone skin cream. Bize dediler ki, bol kremali pasta gibi kaplayin.

Eve geldik. Kizimin abi ailesiyle  konustuk, az biraz rahatladik. Yabanci yerde ne kadar onemli, sana yakin bir ailenin olmasi, iyi ki varlar, ve dilerim hep hayatimizda olurlar.  Nil i yikamayacaktik, perisan ve uykulu. Ama hadi vucudunu yikayalim, rahatlasin dedik=kaslari gevsetirmis= ve giydirdik. simdi de yanimda sizdi...

Sabahtan beri birsey yemedik. Mutfak les gibi-sabah herseyi atip cikmisiz- ama evde olmak  guzel.

Umarim bu geceyi sorunsuz atlatiriz. ilaci gunde 3 kez sutun ya da suyun icine karisitiricaz.
Ayin 4 unde de , cocuk doktoru ile randevumuz var.

Kanada saatiyle yilin son postu.

Yasanan tum negatif olaylarin 2011 de kalmasi
ve
SAGLIK, HUZUR , MUTLULUK dolu 2012 dilegiyle...

Merhaba 2012.....

7 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Okurken öyle fena oldum ki,gözlerim dolu dolu bitirdim satırları..acil acil acil şifalar diliyorum tüm kalbimle...
Eşimde şu an Kanada'da iş sebebiyle,ayın üçüne kadar Toronto'da, yeni bir yıla ayrı ayrı girdik diye hayıflanmıştım biraz ama sağlıktan kıymetli bir şey var mı?
Allah beterinden korusun, daha kötülerini hiç yaşatmasın...Sağlık dolu bir yıl dilerim...

Deli Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun:( Dilerim dediğiniz gibi 2011 de kalır sıkıntılar.. Bizde de hastalık vardı tüm gece boyunca.. hayırlısı..

Ozlem dedi ki...

Merhaba Turkuaz Kiyilar,
icten msjin icin tesekkur ederiz. Evet evet sagliktan kiymetli birsey yok ve iyi yillar

Deli Anne, merhaba,
umarim simdi daha iyisinizdir. Size de gecmis olsun ve sevgiler ve samimi msjiniz icin tesekkurler....

kuzunun annesi dedi ki...

Çok üzüldüm , yavrum benim kıyamam yaaa , gecmişler olsun . 2012 önce saglık getirsin hepimizin evine , gerisi boş gerçekten

Tekir dedi ki...

canım şimdi okudum ve çok üzüldüm. nasılsınız? nil nasıl? dilerim şimdi her şey iyidir...

Ozlem dedi ki...

Hayat'im, evet en onemlisi saglik...
Tekir'im, perisan oldu Nil, persembe cocuk doktoruna gidicez, yarin detayli post girerim, tesekkurler canim...

Eylem dedi ki...

Özlemcim, çok uzak kalmışım internetten. Çok üzüldüm Nil'in ve tabii sizin de çektiğiniz sıkıntılara. Dilerim hepsi 2011'de kalsın. Sağlık, mutluluk ve huzur dolu yeni bir yıl diliyorum sana ve ailene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...