22 Ocak 2012 Pazar

İlaç içirme, buz pateni, kahkuller ve yorgun bir anne yani Özlem...

Bugün -cmtsi- Lindsayler Nil'in doğum gününü kutlamak için bize geldi. Dünden hazırlıklar başladı. Klasik türk kahvaltısı, patatesli yumurta, muhammara-anne tarifi-, mini pizzalar, salçalı-domates-biberli sosis(özlemişim:) ) ve zeytin, peynir, ev yapımı ekmek, çay, kahve, domates - salatalık yani klasik türk kahvaltısı.

Dünden hazırlıklar başladı. Doğum günü pastası yapmak ne zor şeymiş. Sağolsun her takıldığımda Eylemmm, yetişşş dedim. Yetişti skype dan blog arkadaşım. Süslemek kısmı çok çok yorucuydu.Tipi çok çok güzel olmadı ama tadı fena değildi.

Dün Nil, pastanın derdinden desem diyemiyorum,evdeki telaşeden desem onuda diyemiyorum velhasıl ilaç içmedi, yemek yemedi doğal olarak kaka yapmadı,yapamadı. İlaç içirmek zorlaştı, suyun, meyve suyunun ya da sütünün içine koy, karıştır-karıştır...Ama Nil çaktı köfteyi, su bile içmez oldu. Tadı yok, rengi yok ama içince kaka yapıyor ya, ya yarı uykuluyken içecek ya da bugün en sonunda yaptığımız gibi, alacaksın eline şırıngayı, anne ya da baba kafayı tutacak bir yandan, eller kollar da tutulacak ve 1 bardak su içirilecek şırıngayla, kavga kıyamet.

Kısacası bir haftadır titizlikle uyguladığım sistem dün çöktü. Bugün arkadaşları Layth ve Zara kardeşler ile oynadı amaa genel olarak tadı tuzu yoktu. Gün ortasında gözünün içine giren saçları kahkül olarak kestirdim, ağladı ama bir şekilde geçti. İlk kez kestirdiğim kahküller Nil'ime pek yakıştı, benim de kahkül kestiresim geldi:)

Eve geldik, yemek yemeyen, su içmeyen,kaka yapmayan kızım ağladı ağladı. Zorla ilaç içirdik, kafası dağılsın dedik Laythlerle buzpatenine gittik. Nil buzda buzpatenleri ile yürümeye çalıştı ama illa kendi yapacak, koşacak, tabii genelde düştü, TJ ve benim kollarımız koptu ama Nil'in kafası dağıldı, eğlendi ya, herşeye değdi.

Yazarken bile yoruldum.

Valla yoruldum....

Bugün öyle bir gündü....


6 yorum:

gezicini dedi ki...

Canım, hem geçmiş olsun, hem de nice mutlu yıllara.
çok sevgiler
gorki

Ozlem dedi ki...

Canim aklimdasin:) opuyorum, ozledim...

Asortik Krep dedi ki...

Kahkülleri merak ettim valla.

Adsız dedi ki...

Muhteşem görünüyor ellerine sağlık.İlaç konusunda da kolay gelsin en zor iş.KAhkülleri çok merak ettim.Öperim ikinizi de...
Ebru

Eylem dedi ki...

Özlemcim, haksızlık etme kendine. Pasta çok sevimli gözüküyor. Tadı da güzel olmuştur kesin. Son günlerinin ne kadar zor ve yorucu olduğu yazından belli.. En kısa zamanda hayatınızın normale dönmesini diliyorum.. O zaman kadar sabır...

Ozlem dedi ki...

Asortik,canim, bi ara skype yapariz gosteririm.

Ebrucum, sakin bi zamanda yazisalim, sohbetini ozledim arkadasim:)

Eylemcim, cok yorgunum, cenem agriyor yorgunluktan desem?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...