4 Ocak 2012 Çarşamba

Nil daha iyi, Özlem yorgun, halsiz....

Dün marketten bir kaç şey almak için dışarı cıktığımızda Nil uyuyakaldı. Elinde de boyama kitabı :)

Cep telefonundan post ettiğim resimler neden yamuk hala anlayabilmiş değilim. TJ de kendine gelsin, çözer....

Eve geldik, Nil kendine geldi ve gece saat 11 e kadar ayaktaydı. Oyuncaklarını özlemiş....

Nil e ilaç içirmek işkence. Dr.bir ilaç verdi, tatsız ve tuzsuz birşey. Suya, meyve suyuna ya da sute karıştırıp veriyorsunuz. Nil bu aralar su bile içmez oldu.

Dün TJ ve benim Nil e ilacı içirme çabamız komedi filmlerini aratmayacak kadar komikti....

Elimizde şırınga, ben tutuyorum Nil'i, TJ vermeye çalışıyor. Hop kaçıyor, şirinlik yapıyor,bitti diyor. Koca bir biberon ilaçlı su. tadı da yok ama illa kendi dediği olacak....Sonra TJ tutuyor, Özlem vermeye çalışıyor, Nil tekme atıyor vs vs...

Neyse ki akşam ve sabah süt ile farketmeden içiyor...

Ben çok halsizim, konuşacak halim yok. Evde iş aldı başını gitti. Bugün TJ gelene kadar kendimi zorlamıycam desem de, bu satırları yazarken Nil geldi yanıma:)

Yarın Dr. kontrolumuz var, onunla kabızlık olayını konustuktan sonra   uyku duzeni, bizimle uyuma, tuvalet egitimi konularını da konusmayı planlıyorum.

Dun kuzunun annesi dedi ki,  sen Nil in ilk dogdugu zamanlara dondun. Aynen oyle oldu, ne yiyor kaç kaşık, ne içti, ne kadar içti, kaçta içti, hepsini yazıyorum.

En büyük korkum bugün-Salı- TJ de işte, Nil e ilacı öğlen nasıl içiririm di, üzüm suyu isteyince bende ampul yandı. İlacı bardagına koyup yanıma çağırdım. Bak dedim kartondaki üzüm suyunu ekliyorum. Nooo dedi, illa o minik kartonlarda içecek. Özlem napsın? kartonu yarısına kadar kes, kalan üzüm suyunu içine karıştırıp koy. tabii içinde ilaç olduğu için üzüm suyu karışımı fazla geldi. 2-3 kaşık arttı.

Nil pipetle üzüm suyunu içti, kalan üzüm suyunu istemedi. Özlem mutlu en azından öğle faslını da halletmenin huzuru var...

Sevgiler...

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Kuzum,iki üç gün kayboldum ,ne oldunuz böyle.Okuduklarıma inanamadım.Çok geçmiş olsun.Ben istanbulda bilgisayara pek giremedim,başka şeyleri merak ederken halinizi okuyunca şoke oldum.
Umarım artık daha iyisinizdir,seni çok özledim.

Ozlem dedi ki...

evet canim, hayat durdu ama bakalim doktor ne diyecek...

Ozlem dedi ki...

Ben de seni cok ozledim, en kisa zamanda bi skype seansi yapzlim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...