4 Ocak 2012 Çarşamba

Nil'ce dialoglar....

Nil'e geçtiğimiz haftalarda dürbün aldık, alırken de dedim ki: Nil, bununla kuşlara, gökyüzüne bakabiliriz.

Dürbünün adı-* kuşkuş kaldı. Uyurken bile boynunda....

Doduma, nereden aklına geliyor anlamıyorum. Son 3 gündür sabah akşam bana ya da babasına
* ' Anne doduda' Yani dondurma!

Birazcık iyi olsa vallahi alıcam....

Kek yapalım, kurabiye kurabiye.
Yapıyoruz....

Nil kek yermisin?
-*Yok yok,  kaka! -nutella ya da fıstık ezmesi-

Anne kaka geldiiiii.....
Bezini değiştirelim mi?
*Nooooo.....

Uykun var mı?
Kuzu kuzu, koyun-kendime dogum gunumde içi mikrodalgaya giren, ısıtan sogutan ve koku veren pelus oyuncaklardan aldım.
Uykun var mı diyince kendi koyununu ve benim koyunumu getiriyor.
*Anne al, koyun, koyun, Annenin koyunu. Kendininki de kucağında...

ama uyumuyor o ayrı konu....


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...