15 Aralık 2009 Salı

Teşekkürler...


Güzel dilekleriniz için teşekkürler dostlar....

Yarın sabah 9 da Mesa da önce anestezi ekibiyle görüşücez. Sonra da 10 gibi operasyon başlar sanırım.

Bundan 3 ay önce yine kist şüphesi ile ultrason çekilmişti, o ultrason tertemiz çıkmıştı. 3 ayda bu kadar büyüme yapması korkuttu bizi.

Umarım temiz çıkar....

Güzel dilekleriniz ve yanımda olduğunuz için teşekkürler....

İyi ki varsınız....

ps: Kendi derdimden bugün kardeşimin doğum gününü unuttum. 23 oldu...
İyi ki doğdu....

8 yorum:

evrim dedi ki...

güzel haberlerini bekliyoruz..

kuzunun annesi dedi ki...

Hadi bakalım Özlemcik , kolay gelsin , şans melekleri yanında olsun . Öperiz

mummy dedi ki...

Şİmdi okudum Özlem,umarım herşey yolunda gider,içini rahat tut sen,güzel düşün güzel olsun sonucu..
Ben de beliyorum güzel haberler:))

Hande dedi ki...

Çok geçmiş olsun daha yeni gördüm,umarım herşey yolunda gider ..Pozitif düşüncenin gücüne inanırım hep ..Kolay olmayabilir şu an sizin için ama eminim hepsi geçecek...

dağlar kızı dedi ki...

Özlem şimdi okudum. Allah yardımcın olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşursun inşallah. Güzel haberlerini bekliyoruz, dualarımız seninle...

yeliz dedi ki...

nasıl geçti acaba Özlemcim, meraktayım, şimdiye bitmiştir herhalde. uygun olursa haberdar et
sevgiler

Ozgur dedi ki...

çok geçmiş olsun, geçsin gitsin...

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler dostlar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...