17 Aralık 2009 Perşembe

Kist aldırma...

Dün saat 9 gibi Mesa Hastanesindeydik. Bizi hasta yatış kısmına aldılar, odamıza çıkardılar. Önce hemşireler, sonra anestezi ekibinden biri, en sonda doktor geldi.

TJ ile ilk başlarda gayet rahattık, sonra rahatlığın yerini gerginlik ve stres aldı. Anestezi ekibinden biri geldiğinde bu strese daha fazla dayanamayacağımı anlayıp genel anestezi istedim. Gitmeden size bir sakinleştirici yapalım dediler, harika dedim. Sonrasını hatırlamıyorum. Ameliyathaneye girdiğimi bile hatırlamıyorum.

TJ benim halime pek gülmüş.'Nil'i istiyorum, elimi tut, annem nerede?' falan demişim, herşey hayal meyal....

Saat 10 da aldılar bizi, saat 11 de odama gitmek üzere ameliyathaneden çıkınca uyandım. Genel anestezi olsa bu kadar çabuk uyanmaz, kendine gelmezdin falan derken TJ, cevabı doktorum verdi. Bana sedasyon uygulamışlar. Sedasyon neymiş, ben de az önce öğrendim:
'Hastanın bilinci kaybolmaksızın sakinleştirilmesinin biraz ötesinde ilaçlarla rahatlatılmasıdır.
Hasta işlem sırasında komut alabilir,söylenenleri yapabilir ancak işlem sonrasında neler yapıldğını hatırlamaz. '

Göğüste bir ağrı ama ciddi ağrı kesiciler sayesinde pek birşey hissetmiyorum. Annem boynuma bir eşarp bağladı. Kolumu çok oynatmamam gerekiyormuş. Göğüsle ilgili durumlarda kol şişermiş.

Dün saat 4 gibi evdeydik. Mide bulantısı ve ağrı...Şimdi daha iyiceyim.

Bugün saat 4 gibi aşağı yukarı bir sonuç çıkacak. Umarız temiz çıkar...

Tüm iyi dileklerinize teşekkürler...

İyi ki varsınız...

6 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun Özlemcim , iyi haberlerini bekliyoruz .

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun özlemcim, hadi hayırlısı inşallah herşey güzel olacak

Tekir dedi ki...

geçmiş olsun özlemcim. güzel haberler gelecek :)

Asortik Krep dedi ki...

Dün, eve geç geldiğimi farketmeden geç saatte aradım seni..İyi olduğuna sevindim,şimdi yine arayacağım bir sesini duyayım :)

Hande dedi ki...

Çoook geçmiş olsun inşallah güzel sonuçlar çıkacak..

gezicini dedi ki...

çok geçmiş olsun, acil şifalar...
sevgiler
gorki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...