26 Aralık 2009 Cumartesi

İyi ki doğdum...


Yarın 29 oluyorum.
Bebek doğduktan sonra zaman hızlı geçer derlerdi de inanmazdım.
30uma 1 kala,hızla akıyor hayat. Kimi zaman çok mutlu, kimi zaman endişeli, kimi zamansa nasıl geçecek bu sıkıntılı zamanlar dediğimiz hayat...

Bu Nil ile ilk doğum günüm. Ne kadar özel.

Evimizde YeNi BiR HaYaT...
Yeni yeni şeyler ögreniyoruz her geçen gün.
Evde emekleyerek saklambaç oynuyoruz mesela.
Gülüyoruz.
Ayağa kalkmak istiyoruz artık.

28ime girdiğimde karnımda Nil vardı.
Dışarıda dostlarla acele bir yemek yemiştik.
Yemekten de müzikten de birsey anlamamıştım.
Hamileliğin son dönemleriydi,
'Ha geldi ha gelecek bizim kız' diyorduk.

17 Ocak sabahı geldi Minik Kuş...

Bu gece TJ ile Nil uyuyunca kutlayacağız dogumgünümü. 1 gün önceden.
Öncesinde Enci ile bir kahve içilecek. Sonra kedimiz Yodaya-artık Encinin kedisi oldu sayılır- minik bir ziyaret Nil ile...
Eve gelince dışarıdan yemek söylenecek, en pratiğinden.

Ertesi gün arkadaşlarla brunch, Nil izin verirse...

En güzel hediye Nil bu yıl...

28 yaşında anne oldum ben.
Ve blogum sayesinde inanılmaz güzel dostlarla tanıştım...

İyi ki doğdum

Annenin Notu: Şimdi eve geldik.Yorucu bir gündü...Sabah 4den beri ayaktayız. Gece 3 kez kalktık. Diş olayları! Ben sürünüyorum ama Nil tüm gün 1 saatten fazla uyumadı...

Bakalım yarın nasıl geçecek...

6 yorum:

Cileksuyu Sibel dedi ki...

nice mutlu yillara sevdiklerinle..:)

Hande dedi ki...

Nice yıllara ,sağlık ve mutlulukla..:))

Seyhan dedi ki...

nice yaşlara canım eşin ve kızınla ... sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Nice nice yıllara güzelim

Selda dedi ki...

sevdiklerinle beraber uzun uzun, mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim :)

Ozgur dedi ki...

İyi ki doğdun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...