24 Aralık 2009 Perşembe

Kitap Önerisi Olan???

Uzun zamandır aklımda olan, zaman zaman da görüştüğüm blog dostları ile paylaştığım bir konu...

Kitap okumayı çok severim, biyografi kitapları ile yeni yeni insanlar tanırım...

Nil doğunca Tracy Teyze ile rutinimiz oluştu. Hamileliğim son zamanlarında okudum okudum.

Nil doğduktan sonra 'Ne okumalı da ilerde doğabilecek sorunlara önlem alınmalı' diye düşünür oldum.

Annelik Sanatını yazın okudum. Şimdi elimde Huysuz ve Tatlısı'nın önerisi Freud'a ne yaptık da çocuklarımız böyle oldu?' var. Okunması rahat ama bize birazcık erken.

Birçoğumuz kendi ailelerimizi örnek alıyoruz, kendi deneyimlerimizden yola çıkıyoruz. İyi polis, kötü polis meselesi bana göre değil mesela. Bazen istem dışı oluyor olaylar, kendiliğinden gelişiyor. Biraz daha bilinçli olur, çokça okursak belki de bunun önlemini alabiliriz.

Dostlar,
kitap önerilerinizi bekliyorum. Fazla sıkmayan, çok ağır olmayan...

9 yorum:

huysuz ve tatlısı dedi ki...

osho-çocuk
tim seldin-harika çocuk nasıl yetiştirilir?

Ozlem dedi ki...

Çok sagol cnm. Hemen yarın gidilecek kitapçıya:)

Cileksuyu Sibel dedi ki...

selam ozem,ben snein onerini yilbasi hediyesi olarak siparsi verdim bile,yanina bir iki tane daha ekledim..inanki bu ara soyle gonulden onerebilcegim bir sey yok..en son latife hanim'i okudum,cok kalin,cok uzun surdu ama kendisine hayran oldum...

cocuklar icinde the gruffalo ve devami ise gruffalo's child.bir de men on the moon varmis co sevilen,anaokulunda senin icin sordum ogrendim:0)

Ozlem dedi ki...

Sibelcim,
Çok teşekkürler canım. Netten araştırmalı, öğrenmeli neymiş:)

Ozlem dedi ki...

Ben de Latife Hanım ile ilgili kitabı okudum. İpek Çalışlar di mi? Hatta Latife Hanımla ilgili bütün kitapları okumuştum yıllar önce. Hayran olmamak elde değil:)

Ozlem dedi ki...

Ben de Latife Hanım ile ilgili kitabı okudum. İpek Çalışlar di mi? Hatta Latife Hanımla ilgili bütün kitapları okumuştum yıllar önce. Hayran olmamak elde değil:)

Hande dedi ki...

Belki okumuşsundur ama Prof.Dr.Sabiha Paktuna Keskinin kitapları çok güzel..Özellikle Çocuklarla Doğru İletişimi öneririm..Bir yazımda bahsetmiştim hatta...Sevgiler..

Selda dedi ki...

merhabalar, benim de bir önerim olacak. Çocuğunuza Sınır Koyma
(Sorumluluk Sahibi, Bağımsız Çocuklar Yetiştirmenin Yolları) Orjinal isim: Setting Limits, Robert J. Mackenzie.

Selda dedi ki...

sayfamda bir anketim var rica etsem yanıtlar mısınız? Yeni başlayacağız çocuk çalışmalarına sizlerin görüşlerine ihtiyacım var. Teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...