23 Aralık 2009 Çarşamba

İlk kitap....


Uzun zamandır Nil'e kitap almak istiyordum. Kalbimde Küçük Prens vardı ama öncelikle sayfalarını çevirdiği bol renkli bir kitap ile başlamak daha uygun geldi.
Sevgili Tekirciğimin önerisi ile Küçük Korsan iş başında ilk kitabımız oldu.
Tabii Nil'e bu kitap 10 dakika bile dayanmayacağı için bir de 'haydi beni bul, renkler' kitabını aldım. Karton, Nil'e dayanır:)

Küçük Korsan iş başında nefis bir kitap.Hadi itiraf edeyim, biraz da kendime aldım bu kitabı:). Christine Nöstlinger'in diğer kitaplarında sıra... Resimler müthiş. Şimdilik Nil ben yanında iken resimlere bakıyor. Kitabı seviyoruz, parçalama isteğinde hemen diğer kitabın sayfalarını çevirmeye başlıyoruz...

Biz çok sevdik...

4 yorum:

huysuz ve tatlısı dedi ki...

bebek koala ve pisi kedi serisi'ni de tavsiye ediyorum ilk kitaplar için...

Ozlem dedi ki...

Yoncacım, Mandolin yayınları bir harika:) Evet sırada bebek Koala var. Pisi kedi serisine de bir bakayım:)

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler:)

Tekir dedi ki...

Nöstlinger harika bir yazardır :) bayılırım okumaya. kim takar salatalık kralını vardır mesela :)
Ben Ada'ya İşbankası'nın hareketli kitap serisinden hareketli tren'i aldım, bayıldık bayıldık :)
iyi okumalar canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...