10 Aralık 2009 Perşembe

Hayat biz onu planlarken başımızdan gelip geçenlerdir..

Yazsam mı yazmasam mı diye düşündükten sonra, içinde bulunduğum durumu blogumla paylaşmaya karar verdim. Dedim ki kendime 'Bu blogta ağladın, güldün sen, kimse seni anlamazken bu blogu okuyanlar anladı seni...'

Hadi bakalım, dök içini.....

Pazartesi gününden beri zor günler geçiriyoruz. Nil pazartesi sabah -yine diş vakası- erkenden uyanınca, gün şafakla başladı bizim evde. Sıpa'nın 8.30 gibi uykusu geldi. Ben de normalde uyumam sabahları ama fırsat bu fırsat hop dedim yatağa...

Göğüsümde bir sertlik ve şişliği işte ilk o zaman farkettim.Annem bu konularda -her anne gibi-hassastır, direk TJ'e telefon. Oradan mı randevu alsak, buradan mı derken Mesa Hastanesinde Dr.Hatim Yahya Uslu'dan randevu. Salı sabah doktora gidiş, ultrason çok dolu hemen alamayız. Bebek var vs diyince, çarşamba günü ultrason. Ultrason sonucu 5 gibi çıktı, doktorum 'kökü belli olmayan, vücut dokusuna uymayan kist var' dedi. İstikamet doğru Mesa. Biran önce alalım dedikten sonra, en iyi zamanın haftaya çarşamba olacağına karar verdik.

Anneme telefon, salı günü burada. Doktor 'lokal yapıcam, gir-çık 2 en fazla 3 saat, eve gidince bebeğinle ilgilenebilirsin' dedi.

Bugün tüm gün TJ'le başka doktora gitsek mi konuşması yaptık. Bence her doktor bu dokuyu almak isteyecek, beni de çok rahatsız ediyor, şişlik,sancı ve kaşıntı...

Çok yakın bir dostumuzun eşi patoloji uzmanı, akşam da onunla konuşacağız...

Sinirler feci bozuk. Ya kötü birşey çıkarsa.....

Canım arkadaşım , Kiraz'ım, desteğin için teşekkürler.....

20 yorum:

fazi dedi ki...

görmezden gelinecek bir konu da değil ki.en iyisi patolojı gönderip sonucunu belirlemek.geçmiş olsun iyi haberler bekliyoruz:)

mariposa dedi ki...

Geçmiş olsun, iyi dileklerim seninle...

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun özlemcim, hay allah msn de bozuk konuşşamadık.
ama ihmale gelecek bişey değil ama kendini çok da sıkma, hep pozitif düşün pozitif olsun,
sevgiler

yenianne dedi ki...

Çok geçmiş olsun,yaşamış biri olarak nasıl bir endişe çok iyi biliyorum.Ama bu korkuyla yaşamakta mümkün değil,bir an önce patalojiye gönderilmeli.

Tekrar tekrar geçmiş olsun.Sonuçlar tertemiz olsun.

Seyhan dedi ki...

Özlem çok geçmiş olsun canım.. umarın sonuçlar temiz çıkar..

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler Fazicim,
yazsam mı yazmasam mı derken, baktım içim içimi yiyor yazdım bende...

Sevgili Mariposa,
Çok teşekkürler

Yelizcim,
konuşamadık, umarım dedğin gibi olur...

Yenianne,
merhaba, gerçekten yaşamayan bilemez.. Stres dorukta...

Teşekkürler dostlar...

Ozlem dedi ki...

Seyhan,
Çok sağol cnm....

Pratik Anne dedi ki...

Ozlem,
Konuyu tam anladim mi bilmiyorum ama babam meme cerrahisi uzmani. Konusunda iyidir. Bursa Uludag Universitesinde. Prof . Dr. Ismet Tasdelen. Ikinci fikir almak istersen vb aklinda olsun. Sorularini pratikanne@gmail.com a yazabilirsin.

Cileksuyu Sibel dedi ki...

allah korusun,kotu birsey cikmasin..pozitif ol lutfen ve kime baktirirsan bakti guven,alinicaksa alinir,seni daha kotu gun;erden korur..sevgiler gecmis olsun

Ozgur dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Kötü bir şey değildir eminim. Bir doktora daha gitseniz? O kadar yaşadık ki, "kesin ameliyat" fikrine katılmayan doktorları.

Asortik Krep dedi ki...

Bence de bir yere daha git ve ona göre karar verin.
Arayacağım seni..

kuzunun annesi dedi ki...

Hiç stres yapma Özlemcim , zaten bilinçli davranıyorsun , ihmal etmiyorsun. Ben önemsiz minik bir kist olduguna eminim . Çok gecmiş olsun

evrim dedi ki...

geçmiş olsun..olumlu düşün ..hiç bir şey çıkmayacak bak gör.

Seren dedi ki...

Özlem'cim aynı şey iki kere geldi başıma,ne kadar zor bir süreç biliyorum...hiç bir sorun çıkmayacak,herşey yoluna girecek inan

Ozlem dedi ki...

Dostlar,
yorumlarınız için çok tesekkürler...Başka bir doktora gitsek bile, hemen alalım diyeceğinden eminim çünki yeri tam sağ tarafta meme çemberinin kenarında.Zaten şişlik hemen fark ediliyor.

Umarım bu zor süreci kötü bir sonuç çıkmadan atlarız...
Sevgiler & Teşekkürler...

huysuz ve tatlısı dedi ki...

çok geçmiş olsun Özlem...
güzel haberlerini bekliyoruz.

anne yazar dedi ki...

Hepsi geçecek eminim. Sakın telaş etme sen çok daha önemli şeyler atlatmış birisin. Güçlü ol demem gerek bile yok:) Ne zaman ihtiyacın olursa bi alo demen yeter sakın unutma:)

Tekir dedi ki...

Özlemcim,
daha yeni okudum. çok çok çok geçmiş olsun. Eminim basit bir şey çıkacak...
herşey çok güzel olacak bak gör...

banu dedi ki...

Özlem çok geçmiş olsun... Patoloji o kadar gözünü korkutmasın. Benim de başıma bir kaç sene önce gelmişti. Hastaneye gittik. Ultrasondan hemen sonra bekletmeden alalım dediler. Sonuç fibrokistik bir yapı... hemen hemen keskeste görülen normal bir şey ama almadan bunu yorumlayamazdık demişlerdi. Sen moralini bozma...

Ozlem dedi ki...

Tesekkürler... İyi ki varsınız....
Banucum umarım senin dediğin gibi çıkar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...